گوناگون 22:09 - 09 فروردین 1394
همانگونه که پیش بینی می شد تلاش برای حفظ سرمربی تیم ملی آغاز شده و گفته می شود اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال در جلسه هفته آینده با جدایی سرمربی پرتغالی مخالفت می کنند.

کی روش در رأس تیم ملی خواهد ماند

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، از همان روزی که کارلوس کی روش در اعتراض به دخالت های دکتر علیرضا اسدی، دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال و واگذاری علیرضا جهانبخش و سردار آزمون به تیم ملی امید اعلام کرد دیگر با تیم ملی همکاری نمی کند و بعد از بازی با شیلی و سوئد از ایران می رود، قابل پیش بینی بود هیات رییسه فدراسیون فوتبال با جدایی کی روش مخالفت کند.

 

حالا خبر می رسید اعضای هیات رییسه قرار است هفته آینده در جلسه ای با محوریت بررسی استعفای کی روش شرکت کنند و درباره این مربی تصمیم بگیرند.

 

برابر با شنیده های ما برنامه اعضای هیات رییسه این است که با جدایی کی روش مخالفت کنند!

 

امروز هم بهروان در مصاحبه ای اعلام کرد هیات رییسه باید درباره ماندن یا نماندن کی روش تصمیم بگیرد و علیرضا اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون در این خصوص تصمیم گیرنده نیست!

 

اسدی هم در مصاحبه ای اعلام کرد که از صمیم قلب خواهان ابقاء کی روش در سمت سرمربی گری تیم ملی فوتبال است.

 

از آنجایی که در صورت جدایی کی روش از تیم ملی، فدراسیون باید معادل یک میلیون دلار (دستمزد کی روش تا پایان سال ۲۰۱۵) به او بپردازد، هیات رییسه می خواهد اعلام کند ترجیح می دهد به جای پرداخت غرامت یا خسارت، دستمزد کارلوس را بدهد تا این مربی پرتغالی در ایران بماند.

 

کفاشیان درباره پرداخت غرامت می گوید: «به هر حال مشکلاتی در فدراسیون داریم که قابل حل نیست. با این شرایط کارلوس نمی تواند کارش را درست انجام بدهد و تمرکز لازم را ندارد. وقتی شرایط این طور باشد، بهتر است که ادامه ندهیم. اما برای رفتنش باید به توافق برسیم چون اگر کار به شکایت برسد، معمولا فیفا به سمت ما رای نمی دهد. من و کی روش هم اصلا موضع اختلافی با هم نداریم و حرف های مان خیلی دوستانه بود. او می داند رفتنش خواست من نیست اما با این شرایط ادامه همکاری هم سخت است.»

 

اینکه در جلسه مشترک کی روش و کفاشیان چه گذشته را دقیقا خودشان می دانند و هوشنگ مقدس که آنجا بوده است.

 

هوشنگ مقدس درباره آنچه در جلسه گذشته، می گوید: «قرار شد توافقی جدا شوند. البته کفاشیان به کارلوس گفت از سوئد که برگشتی بیا در جلسه هیات رئیسه، مشکلات را بگو و سر مبلغ جدایی ات هم توافق می کنیم. دو طرف صورتجلسه ای نداشتند اما به هم قول دادند.»

109


6112389
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است