استانی 03:15 - 04 تیر 1396
نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد؛
خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد از شرکت ۱۵ هزار نفر در مسابقه پیامکی جلسات تفسیر قرآن خبر داد.

شرکت ۱۵ هزار نفر در مسابقه پیامکی جلسات تفسیر قرآن خرم‌آباد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی شامگاه شنبه در مراسم اختتامیه جلسات تفسیر قرآن مسجد بعثت خرم آباد با تاکید بر اینکه انس با قرآن اثر بخش است گفت: اثر قرآن را ما در لرستان می بینیم و خدا را شاکریم جلسات تفسیر قرآن ۱۰ سال بوده که برقرار است و شاهد استقبال گسترده مردم به خصوص جوانان از این جلسات هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه سفارش علما، بزرگان و روحانیت باعث رونق گرفتن جلسات شده است گفت: نوجوانانی در این جلسات بوده اند که جوان شده اند و برخی از آنها تفسیر سوره ها را به کتابچه های قطور تبدیل کرده اند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه امسال ۱۱۲ نفر تفسیر سوره حدید را از اول تا آخر نوشتند و ۵۷ نفر این سوره را حفظ کردند که به این افراد هدایایی اهدا می شود گفت: همچنین امسال ۱۵۵ نفر در آزمون کتبی سوره حدید شرکت کردند و این امر مایه مباهات است.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۳۴۸ نفر از روحانیون و علما در جلسه تفسیر قرآن امسال بیان داشت: همچنین طی جلسات تفسیر قرآن امسال هر شب به ۱۵ تا ۲۰ نفر جوایزی اهدا شد و در مجموع طی ۳۰ شب غیر از شب اختتامیه به ۳۸۴ نفر هدایا اهدا شد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه کسانی که اقدام به نوشتن تفسیر قرآن کرده اند و اگر نصف امتیاز مدنظر را کسب کنند از آنها تجلیل می شود گفت: همچنین کسانی که نصف امتیاز آزمون کتبی را اخذ کرده اند از آنها نیز تجلیل می شود.

آیت الله میرعمادی با اشاره به شرکت اقشار مختلف مردم در جلسات تفسیر قرآن افزود: در این جلسات اقشار مختلف مردم شامل بازنشستگان، ورزشکاران، جانبازان، مداحان، دانشگاهیان، اصناف، رسانه ها، پزشکان، فرهنگیان، روحانیون و ... حضور داشتند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۵ هزار نفر در مسابقه پیامکی برنامه تفسیر قرآن که در شبکه افلاک پخش می شد شرکت کردند گفت: از این تعداد به بیش از ۱۵۰ نفر جوایزی اهدا شد و امروز به صورت نمادین از افراد برگزیده جلسات تفسیر قرآن در بخش های مختلف تفسیر، آزمون کتبی، حفظ و ... تجلیل به عمل می آید.


9201732
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است