استانی 12:46 - 30 فروردین 1400
به علت ایجاد محدودیت‌های رفت و آمد کرونایی؛
ایسنا/خراسان شمالی معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی گفت: استخراج مرمریت از معدن گرمه به علت پاندمی کرونا به بازگشت چینی‌ها موکول شد.

استخراج مرمریت از معدن گرمه به بازگشت چینی‌ها موکول شد

علی اصغر رضازاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: سرمایه گذار چینی که با مالک معدن گرمه برای استخراج مرمریت قرار داد بسته بود با مصادف شدن با کریسمس به کشور خود بازگشت امابه علت پاندمی کرونا و ایجاد محدودیت‌های جهانی، از خروج از چین و ورود به کشور باز ماند.

وی افزود: سرمایه گذار چینی در صورت عادی شدن شرایط کرونا به ایران و خراسان شمالی خواهد آمد اما در صورت عدم حضور وی، قرارداد منقضی شده و شخص مالک معدن، اکتشاف در معدن را آغاز می‌کند.

رضازاده ادامه داد: پروانه اکتشاف معدن در مرحله اراده گواهی کشف از و تا سه ماه دیگر صادر می‌شود. پس از آن نیز مالک معدن یک سال فرصت دارد تا برای پروانه بهره برداری اقدام کند.

وی گفت: محصول این معدن، سنگ مرمریت کرم رنگ است که در بازار تقاضای زیادی داشته و ظرفیت مناسبی نیز برای سرمایه گذار دارد.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی همچنین گفت: در خراسان شمالی 253 معدن وجود دارد که 20 مورد از آن‌ها معدن مرمریت است.

انتهای پیام


11032031
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است