استانی 21:42 - 05 اردیبهشت 1397
رئیس هیئت کونگ فو استان کردستان اعلام کرد:
سنندج - رئیس هیئت کونگ فو استان کردستان گفت: در حال حاضر پنج هزار نفر در رشته ورزشی کونگ فو و هنر های رزمی در کردستان فعالیت می کنند.

فعالیت پنج هزار کونگ فو کار در استان/کسب ۱۵۸ مدال در سال ۹۶

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد میمنت آبادی شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان، مربیان، داوران و قهرمانان رشته کونگ فو در استان کردستان که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، گفت: افتخار آفرینی ها نتیجه ای جز تلاش های صادقانه و با کفایت داوران و مربیان و کهن کسوتان جامعه کونگ فو استان است.

رئیس هیات کونگ فو استان کردستان عنوان کرد: کمک های دولتی اداره ورزش و جوانان جوابگو امورات و اعزام های هیات ها نیست و کونگ فو کردستان همیشه مدیون خیریان این استان است.

وی افزود: ورزش بستر های توسعه در جامعه است و اگر هر کس به اندازه وسع خود به ورزش کمک کند جوانان را از آسیب های اجتماعی دور خواهد کرد.

میمنت آبادی گفت: ورزشکاران خدوم ترین و سالم ترین افراد و مدیران هر جامعه ای هستند و اگر در هر پستی انتخاب شود بهترین ها را انجام خواهد داد.

رئیس هیئت کونگ فو استان کردستان عنوان کرد: در تلاطم روزگار بهترین گزینه که جوانان ما را از آسیب های موجود در جامعه دور می کند ورزش است و تلاش هیات کونگ فو کردستان در این راستا است.

میمنت آبادی گفت: هیات کونگ فو استان کردستان در سال ۹۴ نایب قهرمان کشور و در ۹۵ رتبه اول میان هیات های کل کشور را از نظر فدراسیون کسب کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۹۶ ، ۱۵۸ مدال توسط ورزشکاران هیات کونگ فو کسب شده است، گفت: ۳۴ مدال از کل مدال های کسب شده در مسابقات بین المللی به ارمغان رسیده است.

رئیس هیئت کونگ فو استان کردستان بیان کرد: در جدید ترین آمار هیات کونگ فو استان ۵ هزار ورزشکار در ۱۱ شهر استان در حال فعالیت هستند.


9758478
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است