ورزشی 10:06 - 23 بهمن 1394
در هفته بیستم لیگ برتر 22 بازیکن و یک سرمربی به مصاف تیم های قبلی خود می روند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،هفته بیستم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی از جمعه 23 بهمن با برگزاری  چهار دیدار آغاز می شود که در این هفته شاهد تقابل 22 بازیکن و یک سرمربی با تیم های قبلی خود هستیم.


در این میان دیدار پدیده مشهد و صبای قم و راه آهن یزدان و سیاه جامگان مشهد با رویارویی پنج بازیکن در مقابل تیم های سابق خود رکورددار است.در حالی که در مصاف تیم های استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز هیچ بازیکنی به تقابل تیم سابق خود نمی رود.


پدیده_صبا 


بی شک رویارویی محسن بیات کاپیتان سابق صبا با این تیم یکی از جدال های جذاب هفته را رقم می زند.مدافع راست پدیده نه فصل برای صبا به میدان رفت و ضمن ثبت آمار 159 بازی و 26 گل برای این تیم با صبایی ها یک قهرمانی جام حذفی را به دست آورد.


حسین بادامکی کاپیتان کنونی پدیده در یک فصل و نیم بازی برای قمی ها، آمار 41 بازی و 3 گل را ثبت کرد.


مهدی خیری بهترین گلزن این روزهای  پدیده در فصل 1387.88 در رقابت های لیگ برتر،لیگ قهرمانان آسیا و جام حذفی برای صبا 42 بازی انجام داد و هشت گل به ثمر رساند.


محسن یوسفی ستاره این روزهای خط میانی مشهدی ها نیز در همان سال آمار 36 بازی و چهار گل را در جمع صبایی ها به جا گذاشت.


در طرف مقابل اکبرصادقی تنها بازیکن صبا است که سابقه بازی برای پدیده را دارد.هافبک میانی خوش فکر شاگردان علی دایی در لیگ چهاردهم و جام حذفی 29 بازی برای پدیده انجام داد و سه گل به ثمر رساند.


راه آهن یزدان.سیاه جامگان مشهد


محسن فروزان دروازه بان راه آهنی ها در پایان  نیم فصل لیگ امسال به دلیل اختلاف با فرهاد کاظمی سرمربی سیاه و سرخ پوشان مشهدی از این تیم جدا و به راه آهن پیوست.وی 11 بار وظیفه حراست از دروازه مشهدی ها را به عهده داشت.


در تیم سیاه جامگان نیز سه بازیکن با جدایی فرهاد کاظمی از جمع لوکوموتیورانان پایتخت از این تیم جدا و به مشهد رفتند.


حمید علی عسگری که در سال های قبل نیز برای راه آهن بازی کرده در مجموع برای این تیم 26 بازی انجام داد.


مهدی جعفر پور و حسین کریمی نیز به نرتیب آمار 6 بازی و 9 بازی و یک گل را در راه آهن به جا گذاشتند.


میلاد نوری آخرین بازیکن مشهدی است که سابقه حضور در راه آهن را دارد.وی در لیگ سیزدهم پس از انجام هفت بازی برای این تیم رباط صلیبی پاره کرد و ادامه لیگ را از دست داد.


فرهاد کاظمی سرمربی سیاه جامگان که در هفته های پایانی فصل گذشته هدایت راه آهن را به عهده گرفت و موفق به حفظ این تیم در لیگ شد پس از نتیجه نگرفتن در هفته های ابتدایی لیگ پانزدهم جای خود را به مهدی تارتار داد.


نفت تهران.استقلال تهران


یعقوب کریمی هافبک چپ پای استقلال با درخشش در نفت تهران به سطح اول فوتبال ایران رسید.وی در 2 فصل در جمع زردپوشان پایتخت آمار 55 بازی و 11 گل را ثبت کرد.


امین حاج محمدی مدافع میانی کنونی استقلال در سه فصل و نیم حضور خود در نفت 73 بار به میدان رفت و سه بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شد.


مهدی مومنی نیز پس از جدایی از نفت در پایان نیم فصل نخست لیگ امسال به استقلال پیوست.هافبک مازندرانی استقلال هشت بازی برای نفت انجام داد.


در تیم نفت نیز ایمان مبعلی سابقه حضور در استقلال را دارد.وی در یک فصل حضور در جمع آبی پوشان پایتخت و دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2014 ،چهل و یک بازی برای استقلال انجام داد.


البته علی رضا منصوریان،محمد خرمگاه و علی چینی سه عضو کادر فنی نفت نیز در دوران بازی خود سابقه ای طولانی در جمع آبی پوشان پایتخت دارند.


سپاهان اصفهان.سایپا تهران


چهار بازیکن مدافع عنوان قهرمانی لیگ سابقه پوشیدن پیراهن نارنجی پوشان پایتخت را دارند.


امین منوچهری مهاجم کنونی سپاهان با حضور شش ساله خود در سایپا ضمن ثبت آمار 109 بازی و 24 گل قهرمانی لیگ برتر ششم را به دست آورد.


رحمان احمدی دروازه بان اصلی این روزهای زردپوشان دیار نصف جهان نیز در پنج سال بازی برای سایپا 104 بار به میدان رفت و با این تیم موفق به فتح جام قهرمانی لیگ ششم شد.


هادی عقیلی مدافع کهنه کار سپاهان نیز با سایپا به سطح اول فوتبال ایران رسید.وی بین سال های 1380 تا 1383 در 63 بازی 2گل برای خودروسازان به ثمر رساند.


وحید نجفی مهاجم جوان سپاهان نیز حضور پنج ساله در تیم های پایه سایپا در چند بازی دوستانه پیراهن تیم بزرگسالان این باشگاه را به تن کرد.


پرسپولیس تهران.فولاد خوزستان


محسن مسلمان بازی ساز اصلی سرخ پوشان پایتخت در نیم فصل دوم لیگ چهاردهم و لیگ قهرمانان فصل 2015 هجده بار برای سرخ پوشان اهوازی به میدان رفت.


امیرحسین فشنگچی هافبک چپ پای فولاد در سه فصل حضور در جمع سرخ پوشان پایتخت 93 بازی انجام داد و 10 گل به ثمر رساند.یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی جام حذفی در کارنامه افتخارات فشنگچی با پرسپولیس به چشم می خورد.


محمدرضا خانزاده مدافع میانی فولاد نیز در 2 فصل و نیم بازی برای پرسپولیس 39 بار به میدان رفت و نایب قهرمانی جام حذفی 1392 را  کسب کرد.


گسترش فولاد تبریز.ملوان انزلی


مقداد قباخلو مهاجم نیمکت نشین گسترش یک فصل در جمع انزلی چی ها حضور داشت و آمار 14 بازی و یک گل را ثبت کرد.


استقلال اهواز.ذوب آهن اصفهان


هر چند رشید مظاهری دروازه بان و ستاره این روزهای سبزپوشان دیار نصف جهان به دلیل محدومیت فرصت تقابل با تیم اسبق خود را از دست داد اما وی در یک فصل بازی در جمع آبی های اهواز 12 بار به میدان رفت.


انتهای پیام/

7675806
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بعضی از تیم‌های رده‌های پایین جدول خودشان را پیش باخته برابر سرخپوشان می‌بینند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیم صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل اول متلاشی شد و نتوانست جبران کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های سری آ مزد عملکرد درخشان خود در فصل جاری مسابقات اروپایی را گرفتند و یک سهمیه برای لیگ قهرمانان اروپای سال آینده به این لیگ اضافه شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با انجام ۳ دیدار امروز پیگیری می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است