استانی 00:55 - 01 مهر 1393
رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه:
رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه گفت: نقش مجتمع گازی پارس جنوبی در مدرسه‌سازی بی‌نظیر است.

نقش مجتمع گازی پارس جنوبی در مدرسه‌سازی بی‌نظیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی مجتمع گازی پارس جنوبی، عبدالمهدی شریف‌نژاد اظهار داشت: همزمانی هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی امر مهم و مبارکی است و باید در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس در مدارس اهتمام ورزیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان عسلویه با اشاره به اردوی جهادی طرح هجرت 3 در عسلویه افزود: ما سال‌ها به دنبال کمک گرفتن از صنعت نفت و گاز در طرح نوسازی مدارس در راستای محرومیت‌زدایی بودیم که خوشبختانه امسال با همت بزرگ مسئولان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و هم‌یاری‌های فرماندهی سپاه ناحیه‌ی عسلویه این مهم به انجام رسید.

وی اضافه کرد: ما طی بازدیدهایی که از فعالیت‌های مجتمع در مدارس روستاهای کلات، بزبار، سهمو شمالی و جنوبی و مروع ساحلی داشتیم، شاهد کار بسیار بزرگ کارکنان این مجتمع و حرکت جهادی عظیمی بودیم که حقیقتا زبان ما برای تشکر و قدردانی از این کار بزرگ ناتوان است.

شریف‌نژاد یادآور شد: در ابتدای شروع نوسازی و بازسازی مدارس در روستاها، مقاومت‌هایی از سوی مردم و مسئولین این روستاها وجود داشت و آن‌ها اعتقاد داشتند که این فعالیت‌ها مثمر ثمر نخواهد بود و باید مدارس جدیدی احداث شود.

وی افزود: خوشبختانه نوسازی مدارس موجود توسط نیروهای زحمتکش مجتمع گاز پارس جنوبی به گونه‌ای انجام شد که همه‌ مردم و مسئولین این روستاها رضایت‌مندی و تشکر ویژه‌شان را به طرق مختلف به ما اعلام کردند و این مساله جای بسی خوشحالی دارد.

رئیس آموزش و پرورش عسلویه گفت: وقتی در زمان اجرای مراحل نوسازی به مدارس سرکشی کردیم، عده‌ زیادی از کارکنان مجتمع را در حال انجام کارهای مختلف ساختمانی و تاسیساتی دیدم و بعد مطلع شدیم که این عزیزان به‌طور داوطلبانه و خودجوش و بدون هیچ ‌چشم‌داشتی فقط و فقط به قصد خدمت به مردم و محرومیت‌زدایی در اینجا حضور پیدا کرده‌اند و این امر نشان از تعهد این عزیزان و مجموعه‌ی مجتمع به مساله‌ گسترش فرهنگ در کنار صنعت دارد.

شریف‌نژاد متذکر شد: ما از سایر شرکت‌های نفتی منطقه هم انتظار داریم که همانند مجتمع گاز پارس جنوبی در امر گسترش فرهنگ و محرومیت‌زدایی از منطقه فعالیت داشته باشند چون به هر حال مردم عزیز ما که در این‌جا در کنار تاسیسات نفت و گاز زندگی می‌کنند همواره امانت‌داران خوبی بوده‌اند و ما نیز باید همیشه قدردان ایشان باشیم و با اهتمام در مسائل فرهنگی و آموزشی در تربیت نیروهای زبده و با دانش برای آینده‌ کشور کوشا باشیم.


4774606
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است