ورزشی 07:16 - 08 آذر 1393
طالبی نایب رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: به منظور توسعه رشته قایقرانی روند استعدادیابی را در سراسر کشور از سر گرفته‌ایم.

ناصر طالبی، نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بخش‌نامه‌ای به کلیه شهرستان‌های کشور زده شد تا مسابقات قهرمان کشوری برای روئینگ آقایان برگزار شود و از بین 18 قهرمان کشوری برای تیم ملی انتخاب خواهند شد تا در اردوی زمستانی و مسابقات کسب سهیمه المپیک شرکت کنند.



وی افزود: این مسابقات در دریاچه آزادی تهران و 18 آذر ماه اگر آب و هوا فراهم باشد، برگزار خواهد شد.



طالبی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی در 18 آذر ماه برپا می‌شود هم‌اکنون اردوی تدارکاتی برای کسب سهمیه المپیک در پایگاه‌های سراسر کشور برقرار است و 22 ورزشکار با شرایط غذایی و جای خواب مناسب در حال تمرین هستند.



طالبی در ادامه بیان داشت: ورزشکارانی که از شهرستان به صورت خود سر به تهران آمدند ما اجازه حضور در ورزشگاه را به آنها دادیم ولی آقای رهنما انتظار بیهوده‌ای داشتند که بدون اجازه آمده و توقعات دیگری هم داشتند، زیرا ما باید وضعیت خودمان را بسنجیم و با توجه به فاجعه‌ای که در بندر انزلی پیش آمد الان مقصر را مربی می‌دانند در نتیجه با این ورزشکاران برخورد هم اگر لازم باشد، خواهد شد.



وی، در خصوص استان‌هایی که بخش‌نامه برای حضور در مسابقات روئینگ به آنها زده شده، گفت: به استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، بوشهر، تهران، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، فارس، کردستان، کرمانشاه، گلستان، گیلان، مازندران، لرستان، هرمزگان، چهارمحال بختیاری، همدان و منطقه آزاد کیش بخش نامه‌ای زده شد که این مسابقات بعد از 4 سال برگزار خواهد شد و از نفرات برتر دعوت به عمل آمد و ورزشکارانی که تازه علاقمند شده‌اند زیرا باید به دیگران هم فرصت داد و به نفرات اول و دوم اردوی تدارکاتی وارد تیم ملی خواهند شد.



طالبی در خصوص اعزام‌ها گفت: اعزام تیم 4 نفره روئینگ شب گذشته به سرپرستی وحید مرادی به منظور حضور در مسابقات کاپ 2 آسیا به ماکاسار اندونزی رفتند و سرمربی ورزشکاران آقای افشین فرزام هم با آنها همراه بود.



وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 2 سال دیگر المپیک است در نتیجه برای گرفتن کسب سهمیه المپیک اقدامات لازم به عمل می‌آید همچنین با بخش نامه‌ای که صادر شده باید ورزشکاران تازه هم پا به عرصه بگذارند و برای آمادگی آنها در این عرصه ما تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و نباید فرصت از آن‌ها گرفته شود.



انتهای پیام/


5291492
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کمیته انضباطی فدراسیون رای خود را درباره شکایت باشگاه ذوب آهن از پرسپولیس اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش با اعلام کنفدراسیون مچ اندازی آسیا لغو شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تمرینات خود را در شهر بیشکک قرقیزستان پیگیری کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون کشتی به کشتی گیران شرکت کننده در رقابت های گزینشی المپیک گفت: اگر به دنبال کسب مدال در المپیک هستید، پس کسب سهمیه باید برایتان راحت‌تر باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سه آزادکار و دو فرنگی کار ایران رقبایشان را در رقابت‌های کشتی کسب سهمیه المپیک در قرقیزستان شناختند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اتحادیه فوتبال انگلیس از تغییر نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مائول نویر دروازه بایرن مونیخ موفق شد در بازی مقابل آرسنال برای پنجاه و هشتمین بار در لیگ قهرمانان اروپا کلین شیت کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مالک باشگاه تراکتور درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم و عملکرد سرخپوشان تبریزی در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است