استانی 21:10 - 11 فروردین 1394
در سطح خراسان رضوی
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: 95 درصد اسکان فرهنگیان در شهر مشهد و پنج درصد در مراکز اسکان فرهنگیان در سایر شهرستان‌های استان اعلام شده است.

95 درصد فرهنگیان در مشهد اسکان دارند

علیرضا کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد حجم اسکان نوروزی خراسان رضوی را یک میلیون و 453 هزار و 100 نفر روز عنوان کرد و اظهار داشت: در سامانه ستاد اسکان فرهنگیان استان از 27 اسفند ماه 93 تا صبح امروز ثبت شده است.

معاون مدیر‌کل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: نزدیک به 66 هزار خانواده فرهنگی تاکنون به ستادهای اسکان خراسان رضوی مراجعه و اسکان یافته‌اند که تا صبح امروز آمار ثبت‌شده اسکان 65 هزار و537 خانوار در مراکز و مدارس طرح اسکان رانشان می‌دهد.

قائم‌مقام ستاد اسکان زائران فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به فعالیت 48 پایگاه اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان‌ها و نواحی استان افزود: 95 درصد اسکان فرهنگیان در شهر مشهد و پنج درصد در مراکز اسکان فرهنگیان سایر شهرستان‌های استان بوده است.

کاظمی تعداد مسافران زائر فرهنگی اسکان یافته از آغاز طرح اسکان نوروزی را بیش از 313 هزار و 312 نفر عنوان کرد و افزود: برای تعطیلات نوروز امسال هزار و 115 مدرسه در خراسان رضوی برای میزبانی مسافران فرهنگی شامل 12 هزار و 220 کلاس درس تدارک دیده شده و پیش از شروع طرح اسکان ضمن بررسی وضعیت برنامه آماده‌سازی و تجهیز اجرا شد.

خراسان رضوی در تابستان گذشته موفق به ثبت اسکان یک میلیون و 673 هزار و 956 نفر روز و کسب رتبه نخست اقامت مسافران فرهنگی در کشور گشته و در نوروز سال گذشته نیز یک میلیون و 478 هزار و 413 نفر روز شامل 371 هزار و 853 نفر در مدارس استان خراسان رضوی اسکان یافتند.


6120179
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است