وبگردی 10:01 - 02 خرداد 1394
رکن آبادی :
سفیر سابق ایران در لبنان با بیان اینکه عربستان سعودی به این نتیجه رسیده که استمرار عملیات نظامی دریمن هیچ فایده ای ندارد تاکید کرد: با قطعنامه ۲۲۱۶ و حمایت از متجاوز، هیچ امیدی به مجامع جهانی نیست

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  غضنفر رکن آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آینده تحولات یمن و تصمیم احتمالی رژیم آل سعود اظهار داشت: به نظر می رسد عربستان به این نتیجه رسیده است که استمرار این وضعیت هیچ نتیجه ای نداشته و منجر به ایجاد یک فضای تنفر نسبت به این رژیم در افکار عمومی جهان شده است.

وی گفت: کشورهای مختلف این سئوال اساسی را دارند که چرا عربستان مردم مظلوم یمن را به خاک و خون می کشاند و چه انگیزه ای را دنبال می کند!؟ آیا اقدامی از داخل یمن علیه عربستان شده است!؟

رکن آبادی ادامه داد: اهدافی که رژیم آل سعود در این حمله دنبال می کرد از جمله باز گرداندن منصور هادی رئیس جمهور مستعفی به صنعا و عقب راندن انصارالله به صعده، هیچ کدام محقق نشده است؛ پس استمرار این عملیات هیچ تاثیرو نتیجه ای ندارد، بنابراین به نظر می رسد عربستان به این نتیجه رسیده که دست از این اقدامات بردارد و آن را عملی خواهد کرد.

سفیر سابق ایران در لبنان دربارهاینکه آیا مجامع جهانی اقدام متفاوتی در این رابطه خواهند کرد یا خیر، تصریح کرد: متاسفانه با صدور قطعنامه ۲۲۱۶ از سوی شورای امنیت که به جای محکومیت متجاوز از آن حمایت کرد، هیچ امیدی به مجامع جهانی نیست و می توان گفت کهاقدامات آنها حداقل در کوتاه مدت تاثیرگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/


6424390
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دکتر خالد شوکت، سیاستمدار و سخنگوی سابق دولت تونس به بیان نکاتی درباره عملیات وعده صادق پرداخت.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دور جدید اعتراضات علیه جنگ غزه در آمریکا که از دانشگاه کلمبیا آغاز شده بود، گسترش یافته و سایر دانشگاه‌های معتبر آمریکا را نیز در بر گرفته است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» فرهنگ ما استفاده از حمل‌و‌نقل را برای دیگران ایمن یا نا ایمن می‌کند و این صرف رانندگی نیست، یک‌بار برای همیشه یاد بگیریم در مترو و اتوبوس به افراد زل نزنیم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از بزرگترین نوآوری‌های فناوری ارتباطات تا به امروز تلفن است، با استفاده از آن، ما بر فراز کوهها، اقیانوس‌ها متصل شده ایم.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» جملاتی مانند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، ای کاش من هم یک پاسدار بودم و سپاه عمود خیمه انقلاب است این سوالاتی را در ذهن، بخصوص نسل جوان پررنگ می‌کند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های ضد ایرانی با استفاده از تمام تکنیک‌ها و شگرد‌های مختلف جنگ روانی هدفمند درصددند تا چهره نامطلوبی از جمهوری اسلامی ایران برای افکار عمومی داشته باشند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت‌های تسلیحاتی در اروپا مشغول سوداگری با خون شهروندان دیگر کشور‌های دنیا به بهانه جنگ هستند. جنگی که اروپا در کنار آمریکا به استمرار آن اصرار می‌ورزد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وسط ویرانی و جنایات به جا مانده از ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان شفا جمله‌ای روی یکی از دیوار‌های بیمارستان، نور شد: «ای فاطمه! برای رسیدن به سعادت آخرت، در مقابل تلخی‌های دنیا صبوری کن».
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کودکان به رفتار و کردار بزرگترها و حوادث تلخ و شیرین زندگی خیلی حساس هستند و با هر اخم و خنده‌ای دچار نوسانات روحی و روانی می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دوستی بر اساس اعتماد بنا شده است، اما گاهی اوقات ممکن است این احساس آزاردهنده به شما دست دهد که وقتی شما در کنارش نیستید، پشت سر شما حرف بزند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است