استانی 23:49 - 14 تیر 1399

وجود ۳۶۲ دهیاری و ۲۳ شهرداری در یزد برای ارائه خدمات به مردم

به گزارش خبرنگار مهر، محسن صادقیان امشب در مراسم افتتاح زورخانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر حمیدیا ضمن تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اظهار داشت: امروز شهرداران و دهیاران در کنار مسئولان استان، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها نقش مؤثری را در راستای عمران و آبادانی شهرها و روستاها دارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: امروز خدمات ارزنده شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به عنوان پیشانی خدمت رسانی به مردم در تمامی حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و اجتماعی مشهود است و توانسته رضایتمندی بسیار خوبی را فراهم آورد، اگر چه در اهداف و برنامه‌های بلند مدت باید شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در کسب منابع مالی مستقل و جدا از دولت باشند.

صادقیان خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد عدالت در توزیع خدمات، دولت طی سالهای گذشته نسبت به توزیع اعتبارات و منابع مالی بین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اقدام کرده است به طوری که در سال گذشته حدود ۳ هزار میلیارد ریال به این بخش کمک و مساعدت شد.

وی گفت: با این حمایت‌ها و با همکاری دستگاه‌های اجرایی تلاش شده است پیشرفت همه‌جانبه شهرها و روستاهای استان مدنظر قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با اشاره به اهمیت ضوابط و مقررات در رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و آرزوی سلامتی برای همه مردم استان یزد، تصریح کرد: خوشبختانه در استان با همدلی و همراهی همه مسئولان و دست‌اندرکاران حوزه شهری و روستایی شاهد رونق خوبی در شهرها و روستاها هستیم.

به گزارش مهر، زورخانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در وسعت ۳۵۰ متر مربع و با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در شهر حمیدیا در مرکز استان افتتاح شد.


10602995
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است