ورزشی 19:02 - 18 آبان 1397
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با ستایش از عملکرد شاگردانش، از مسئولان باشگاه و استان خواست تا از تیمش بیشتر حمایت کنند.

تارتار: داور باید پنالتی سوم را هم می‌گرفت/ فکر نمی‌کردم با سه گل پیکان را شکست دهیم

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، در نشست خبری بعد از بازی تیمش برابر پیکان، گفت: قبل از این‌که راجع به بازی صحبت کنم باید از هوادان‌مان بگویم که امروز برای ما سنگ تمام گذاشتند. از همه آن‌ها ممنونیم که به ورزشگاه آمدند. امیدوارم در بازی‌های بعدی تعدادشان بیشتر شود. این برد را به همه آن‌هایی که ما را حمایت کردند تقدیم می‌کنم.

او در مورد بازی هم گفت: ما در نیمه اول بازی بی‌نقصی انجام دادیم و در نیمه دوم هم تعداد گل‌هایمان را افزایش دادیم. در ضد حملات با برنامه عمل کردیم. بازیکنان ما موقعیتی به پیکان ندادند. تیم پیکان تیم قابل احترامی است و در دو سال اخیر آن شخصیت لازم را به دست آورده است. آقای جلالی استاد من است. دست بازیکنانم را به گرمی می‌فشارم. با شرایط مالی بدی که داریم این بازی را به نمایش می‌گذارند. آن روزی که بازیکنان باتجربه گرفتیم خیلی‌ها انتقاد کردند اما آنها امروز به نوعی کار را درآوردند و در هر منطقه زمین حضور داشتند. به جوانان‌مان هم کمک کردند تا این نتیجه حاصل شود. امروز ما هم در فاز دفاعی و هم در فاز تهاجمی قوی عمل کردیم. واقعا از بازیکنانم ممنون هستم که خیلی زحمت کشیدند.

سرمربی پارس اضافه کرد: تیم پیکان از اول فصل ۵ گل خورده بود و جز خط دفاعی‌های خوب لیگ است. وقتی ما به آنها ۳ گل می‌زنیم نشان می‌دهد که تیم خیلی خوبی هستیم ولی من فکر نمی‌کردم بتوانیم این تیم را با اختلاف ۳ گل شکست بدهیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم که گل‌های بیشتری بزنیم. داور می‌توانست به جز دو پنالتی درست که اعلام کرد، یک پنالتی سوم هم برای ما بگیرد.

تارتار در خصوص مدیریت جدید پارس جنوبی جم هم بیان کرد: من شنیده‌ام مدیر جدید از مدیران فوتبالی و علاقه‌مند به این رشته است. از او می‌خواهم که به این تیم توجه کند این تیم یک تیم مردمی و دوست داشتنی است. همه جای دنیا وقتی حرف تیم پارس می‌شود همه به نیکی از ما یاد می‌کنند چون فوتبال پاکی را ارائه می‌دهیم. ما تهاجمی و بی‌پروا بازی می‌کنیم. ما انتظار داریم از این تیم حمایت بیشتری شود. مسئولان استان باید از این تیم حمایت کنند. جنوب کشور همین یک تیم را در لیگ برتر دارد و انقدر هم زیبا بازی می‌کند. باید رسیدگی شود و همه کمک کنند.

انتهای پیام


9968688
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امشب در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بارسلونا - پاری سن ژرمن و دورتموند - اتلتیکو مادرید به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از تلاش برای برگزاری فینال جام حذفی تا پایان خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ فوتبال از به اتمام رسیدن لیگ برتر فصل جاری در ۳۱ خرداد ماه خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس همان تیم همیشگی باشد به طور حتم با یک بازی هوشمندانه می‌تواند برابر صنعت نفت پیروز شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حسن زاده گفت: جالب است تیم ها فصل قبل وقتی می‌باختند بیانیه می‌دادند الان وقتی می‌برند شروع به بیانیه نویسی می کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرپرست این تیم حق شرکت در تمرین را نداشت و مدافع برزیلی آبی‌ها نیز غایب بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع خارجی تیم فوتبال استقلال تهران در تمرینات این تیم حضور ندارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امیر قلعه‌نویی و وینچنزو مونتلا سرمربی تیم ملی ترکیه با یکدیگر ملاقات کردند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» صالح مهدی‌زاده حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان تماشاگر ویژه تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس بود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فرهاد چیذری مربی بدنساز سابق پرسپولیس به دلیل ایست قلبی درگذشت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است