ورزشی 13:16 - 24 بهمن 1394
دفتر دادستانی کل کشور روسیه اعلام کرد هیچ مدرکی برای اثبات این که دولت روسیه در مساله دوپینگ ورزشکاران دست داشته است وجود ندارد.

دادستانی کل روسیه نقش دولت در مساله دوپینگ را رد کرد

به‌ گزارش ‌ایسنا‌ و به نقل از Inside the games، نتایج بررسی‌های انجام شده توسط مراجع قانونی روسیه، این هفته‌ به مسئولان فدراسیون جهانی د‌و‌و‌مید‌ا‌نی داده خواهد شد. نمایندگان فدراسیون جهانی این هفته‌ به مسکو سفر می‌کنند.

در مطالعات انجام شده از سوی کمیسیون مستقل وادا، مشخص شده بود دولت روسیه از دوپینگ ورزشکاران حمایت کرده است و از دوپینگی‌ها و پنهان شدن آنها آگاه بوده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سرویس امنیتی فدراسیون روسیه (FSB) مرتبا به آزمایشگاه وادا در مسکو رفت و آ‌مد داشته و از آنها می خواسته با وادا همکاری نکنند. کارمندان این آزمایشگاه نیز معتقد هستند جاسوسان FSB در آنجا فعالیت داشتند.

ویتالی موتکو، وزیر ورزش روسیه نیز اعلام کرد گزارش‌های اخیر، هرگونه دخالت در مساله فساد دوپینگ را رد می‌کند. او در این باره افزود: هیچ کدام از سیاستمداران نقشی نداشتند. ما نیز این گزارش‌ها را با وادا در میان می گذاریم.

دفتر دادستانی کل روسیه اعلام کرده است هیچ مدرکی وجود ندارد که مسئولان دولتی در مسائل مربوط به دوپینگ و پنهان کردن آنها نقش داشتند.

وادا با این حال درباره گزارش دادستانی کل روسیه اعلام کرد: دادستانی کل روسیه یک گزارش دولتی داخلی را منتشر کرده است. آنها هیچ درخواستی از وادا نکردند و اطلاعات و شواهد کمیسیون مستقل وادا را نخواستند و وادا به گزارش کمیسیون مستقل استناد می‌کند و تصمیم نهایی از سوی هیات مدیره وادا گرفته می‌شود.

انتها‌ی‌ پیا‌م


7679023
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است