استانی 17:33 - 27 فروردین 1393
معاون فرهنگی سپاه نبی ‌اکرم (ص) کرمانشاه:
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: هنرمندان باید با الهام گرفتن از آموزه‌های اصیل و ارزشمند اسلامی و توجه به فرهنگ ایرانی در راستای فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری گام بردارند.

هنرمندان در راستای فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری گام بردارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهرام میرزایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای عالی و مشورتی سازمان بسیج هنرمندان با متولیان امور فرهنگی و با حضور جمعی از هنرمندان استان کرمانشاه اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی و با یک دید راه‌بردی و هوشمندانه نام‌گذاری کردند.

میرزایی با تاکید بر اینکه تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب در مورد مقوله فرهنگ نشان از اهمیت این موضوع است، ادامه داد: تقدم بخش فرهنگ بر اقتصاد، وظیفه هنرمندان را صد چندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه هنری ارزشمند است که رنگ و بوی تعهد داشته باشد، بیان داشت: هنرمندان باید با الهام گرفتن از آموزه‌های اصیل و ارزشمند اسلامی و توجه به فرهنگ ایرانی در راستای فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری گام بردارند.

به گفته معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه حضرت نبی ‌اکرم (ص) استان کرمانشاه، نهاد مقدس بسیج با بهره‌گیری از وجود هنرمندان متعهد، خلاق و توان‌مند بیش از هر زمان دیگری در بخش فرهنگ و با استفاده از ابزار هنری وارد میدان شده و برنامه‌ریزی‌های کلان و اساسی در این زمینه انجام داده است.

این مسئول تعامل و همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی با بسیج هنرمندان را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این همکاری موجب رخ دادن اتفاقات تاثیرگذاری در بخش فرهنگی می‌شود و ما باید فرهنگی را در جامعه دنبال کنیم که سازنده و مفید باشد.

میرزایی با اشاره به توطئه‌های شوم دشمنان علیه ملت ایران، خاطرنشان کرد: همه مسئولان، به‌ویژه متولیان امور فرهنگی باید از هنرمندان برای تحقق شعار سال مد نظر رهبر معظم انقلاب حمایت کنند.


3500097
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است