گوناگون 12:09 - 04 خرداد 1398
در دنیای امروز با توجه به رقابت شدیدی که بین برندهای مختلف تجاری برای جذب مشتری هست، شما برای موفق شدن در این رقابت بدون شک نیاز به راه‌اندازی یک کسب‌وکار اینترنتی دارید.

چطور کسب‌وکار اینترنتی راه‌اندازی کنیم؟

به گزارش ایسنا، بنا بر اعلام میهن وردپرس، راه‌اندازی کردن یک کسب‌وکار اینترنتی روش بسیار ساده‌ای است. اگر شما با برنامه‌نویسی آشنایی ندارید و قصد دارید که با کمترین هزینه و بدون نیاز به کمک طراح وب‌سایت کسب‌وکار اینترنتی خودتان رو راه بیاندازید پیشنهاد ما به شما استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس می‌باشد. چنانچه شما با وردپرس آشنایی داشته باشید می‌توانید در عرض چند ساعت و به‌راحتی سایت خود را طراحی کنید.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک نرم‌افزار رایگان و دارای متن‌باز هست. متن باز بودن این نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که نرم‌افزار را بعد از بررسی، ویرایش کنید و به‌راحتی تغییراتی که مدنظر دارید را روی کدهای آن به وجود بیاورید. در واقع طراح این نوع نرم‌افزارها کدهای برنامه را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند.

هر فرد با کمترین میزان اطلاعات فنی در ارتباط با برنامه‌نویسی قادر خواهد بود که وردپرس را نصب کند و با استفاده از قالب‌ها و افزونه‌ها سایت مورد نظر خودش را طراحی کند.

وردپرس سیستم مدیریت محتوایی هست که قابلیت انعطاف‌پذیری خیلی زیادی دارد و شما با کمک این سیستم قادر خواهید بود که هرگونه سایت از قبیل: شرکتی، فروشگاهی، آموزشی و … را طراحی کنید. اگر به زبان انگلیسی آشنایی چندانی ندارید جایی برای نگرانی نیست. وردپرس از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند. شما به‌راحتی می‌توانید از سایت میهن وردپرس نسخه فارسی این نرم‌افزار را دانلود کنید.

از ویژگی‌های بسیار مهم وردپرس می‌توانیم به امنیت بالای این سیستم مدیریت محتوا اشاره‌کنیم. وردپرس دارای هسته بسیار امنی هست که این هسته هرروز توسط تعداد بسیار زیادی توسعه‌دهنده بررسی و عیب‌یابی می‌شود در نتیجه روزبه‌روز به لحاظ امنیتی ارتقا پیدا می‌کند و قابل‌اطمینان‌تر می‌شود.

جالب هست که بدانید استفاده از وردپرس رایگان هست و تیم توسعه دهنده محتوای وردپرس این سیستم را به طور منظم و در فواصل زمانی مختلف به‌روزرسانی می‌کنند.

چطور کار با وردپرس را یاد بگیریم؟

اگر دوست دارید وردپرس را آموزش ببینید و نحوه کار با وردپرس را به صورت کامل یاد بگیرید، می‌توانید از بخش آموزش وردپرس در سایت میهن وردپرس شروع به یادگیری کار با وردپرس کنید و همین حالا کسب‌وکار اینترنتی خودتان را راه‌اندازی کنید.

درآمد میلیونی داشته باشید!

تا اینجا توضیح دادیم که با استفاده از وردپرس چطور می‌توانید سایت طراحی کنید. الان نوبت می‌رسد به رساندن سایت به درآمد میلیونی!

برای یادگیری آموزش ساخت سایت و رساندن آن به درآمد میلیونی می‌توانید از دوره آموزشی وبمستران طلایی استفاده کنید.

انتهای رپرتاژ خبری


10135885
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است