استانی 22:14 - 21 دی 1397

مراسم تجلیل از تعدادی از پرستاران در زاهدان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تجلیل از تعدادی از پرستاران به همت مجمع خیرین سلامت سیستان و بلوچستان، شهرداری زاهدان و دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان امشب در زاهدان برگزار شد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار امروز دو مراسم محوری به همت مجمع خیرین سلامت استان، شهرداری زاهدان و دفتر نهاد رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان در زاهدان برگزار شد.

محمود طاهری افزود: در مراسم اول که در دفتر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد از کادر پرستاری این مجموعه تجلیل به عمل آمد.

وی ادامه داد: همچنین امشب نیز از ۶ نفر از پرستاران برگزیده شهر زاهدان به نمایندگی از پرستاران زحمت کش سیستان و بلوچستان با حضور حجت الاسلام احمد رهدار امام جمعه موقت زاهدان، حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، دکتر خیرالله صاحب دادزهی معاون برنامه ریزی و توسعه شهرداری زاهدان تجلیل به عمل آمد.

مدیر عامل مجمع خیرین سلامت سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از زحمات پرستاران تصریح کرد: به راستی این قشر زحمت کش از جمله مهمترین حماسه آفرینان عرصه بهداشت و درمان هستند.


10025022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است