استانی 20:15 - 07 خرداد 1394
قم؛
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از موفقیت صددرصدی استان قم در تحقق برنامه های سال 93 خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ امیرهوشنگ طیبی‌نژاد گفت: طبق آمار اعلامی از طرف سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی، استان قم به موفقیت صددرصدی در تحقق برنامه سال 93 رسیده است و توانسته موفق عمل کندو این موفقیت در جمع 6 استان برتر کشور واحدهای صنعتی است.



طیبی نژاد اضافه کرد: در قسمت ثبت محصولات واحدهای صنعتی هم استان قم باز توانسته به موفقیت چشمگیری در این قسمت دست یابد.



وی در ادامه اظهار کرد: با وجود چنین موفقیتی در بخش ثبت محصولات صنعتی استان قم در سایتSME  باز هم از جایگاه اصلی قم فاصله داریم و به این خاطر است که در سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم و جایگاه قم در رتبه 9 قرار دارد ولی برای دست یافتن به جایگاه اصلی و واقعی باید تلاش و کوشش بیشتری کنیم.



مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم ابراز کرد: هدف از پایگاه اطلاع‌رسانی SME این است که پلی بین واحدهای صنعتی تولید کننده و مشتریان بزند که بتواند از طریق اطلاع‌رسانی به توسعه کسب و کار آنها کمک ‌کند.

 

طیبی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: قم در مقایسه اب اکثر استانهای دیگر از لحاظ قدمت و گستره ی صنعتی توانسته موقعیت خوبی را در اختیار بگیرد و هر روز خبرهای خوبی از این استان از نظر صنعت به گوش می رسد.

 

انتهای پیام/گ




6462343
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است