اقتصادی 12:41 - 09 مهر 1393
کرمانشاه - ایرنا - رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان کرمانشاه، ضمن مخالفت با اینکه به خرید از طریق پایانه های فروش کارمزد تعلق گیرد، گفت: این کارمزد در نهایت از جیب مصرف کننده پرداخت خواهد شد.

عبدالرضا یاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به اینکه قرار است به خرید از طریق پایانه های فروش کارمزد تعلق گیرد، اظهار کرد: ما با این کار مخالفیم، زیرا به طور قطع فروشندگان در نهایت آن را با مصرف کننده حساب می کنند.



وی اظهار کرد: اگر فروشنده بخواهد این اضافه بها را از خریدار بگیرد، چون مبلغی بیش از مبلغ واقعی حساب می کند مصداق گرانفروشی خواهد بود.



وی گفت: کارمزد برای پایانه های فروش تصمیمی حساب شده نیست.



رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف کننده کرمانشاه اخذ کارمزد از پایانه های فروش را وجهی ناحق دانست و افزود: این کارمزد در نهایت به حساب شرکت شاپرک می رود و دلیل این شرکت برای این تصمیم نیز کاهش بار مالی شرکت بوده است.



وی گفت: بانک ها نیز باید با اجرای این طرح مخالفت کنند، زیرا اخذ کارمزد موجب می شود افراد کمتر از دستگاه های کارت خوان استفاده کنند و این خود برای بانک ها بار مالی دارد.



567

انتهای پیام /*


4848217
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صنعت معدن تجارت از واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور طی ۳ ماه آینده خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سیاست‌گذاری مسکن گفت: با راه اندازی سامانه خودنویس علاوه بر کاهش نرخ‌های اجاره دست دلالان و سوداگران از این بازار کوتاه شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون بنیاد مسکن روستایی گفت: تمامی واحدهای مسکن روستایی در سراسر کشور با استفاده از ظرفیت های مردمی همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت ویلایی ساخته می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به رفع محدودیت‌های پروازی و بازگشت حالت عادی مسافران حتما از آخرین وضعیت پروازی خود مطلع شوند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک گفت: میزان واردات قطعات خودرو و موتورسیکلت در سال ۱۴۰۲ به لحاظ ارزش ۳۲.۶۹ درصد نسبت به مدت مشابه سال ماقبل رشد داشته است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ۲۵ محور شریانی و غیر شریانی در تمامی محور‌های جنوبی کشور همچنان به دلیل سیل و آبگرفتگی مسدود است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان قیمت میوه های نوبرانه را اعلام کرد و گفت: مغازه داران برمبنای فاکتور رسمی تنها مجاز به لحاظ حداکثر ۳۵ درصد سود هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر صمت گفت: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه سرمایه‌گذاری انتقال آب به شهرک‌های صنعتی مورد تقاضا در نظر گرفته شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت وزارت جهاد گفت: با توجه به عدم تغییر حقوق و عوارض گمرکی و تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومانی، تغییر قیمت کالا‌های اساسی تخلف است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران گفت: هر شانه تخم‌مرغ برای مصرف کننده به ۶۵ هزار تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است