استانی 00:20 - 06 مرداد 1396
معاون عمرانی وزیر کشور:
اهواز ـ معاون عمرانی وزیر کشور گفت:برای اطمینان بخشی مشاوران به کار گرفته شده در مرزهای چذابه و شلمچه هر ۱۵ روز یک بار تمام فعالیت های در حال انجام در مسیر دو مرز را گزارش کنند.

مشاوران مرزهای چذابه و شلمچه هر ۱۵ روز گزارش دهند

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ خندان دل شامگاه پنجشنبه در جلسه زیرساخت اربعین در سالن جلسات استاندار خوزستان اظهار کرد: امروز بازدیدی از مرز چذابه و شلمچه داشتم که نشان می دهد از اربعین سال قبل تمهیداتی انجام شده تا کاستی هایی که در این رستاخیز عظیم فرهنگی برای ارائه خدمت لازم و مناسب به زائران وجود داشته کاهش پیدا کند.

وی افزود: در سه استانی که قرار است امسال خدمات رسانی درد حوزه اربعین داشته باشند بیشتر در خوزستان شاهد تدوین سند چشم انداز خدمات رسانی و طرح های جامع برای هر دو مرز هستیم.

معاون عمرانی وزیر کشور تصریح کرد: در مرز شلمچه موضوع توسعه پارکینگ و اقدامات تکمیلی در محوطه پایانه مدنظر قرار گرفته و اقداماتی در این راستا در حال انجام است.

خندان دل بیان کرد: در مرز چذابه گستردگی عملیات از یک طرف گواه بر این است که یک سطح وسیعی از ارائه خدمات در دستور کار استان قرار گرفته و از طرف دیگر زمان اندکی که تا اربعین باقی مانده باید این فعالیت ها به صورت روزانه رصد شود که زمینه این کار کاملا فراهم شده است.

وی عنوان کرد: اقدامات متعددی در حوزه راه و شهرسازی انجام می شود که باید به آنها کمک کنیم تا این فعالیت های متعدد را به سرانجام برسانند.

معاون عمرانی وزیر کشور یادآور شد: با تلاش و همت استاندار خوزستان و دستگاه های ذیربط خط انتقال آب نیز انشاالله در ایام اربعین امسال در مرز چذابه به زائران خدمات رسانی می کند.

خندان دل ادامه داد: ضمن تشکر از مجموع اقداماتی که در حال انجام است، در عین حال برای اطمینان بخشی درخواست می کنم تا مشاوران به کار گرفته شده در مرزهای چذابه و شلمچه هر ۱۵ روز یک بار تمام فعالیت های در حال انجام در مسیر دو مرز را گزارش کنند.

وی تأکید کرد: باید در عرض سه ماه باقیمانده از هر یک روز استفاده و برای رفع مشکلات و موانع اقدامات لازم را انجام دهیم.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: برای استقرار دائم قرارگاه نیروی انتظامی نیز تقاضایی شده که انشاالله این کار را پیگیری می کنیم. در مرزهای مهران و خسروی نیز استانداران این امکان را فراهم کردند.

خندان دل در پایان تأکید کرد: فراهم شدن تعداد سرویس های بهداشتی و ایجاد محل هایی برای استحمام در حد امکان را بسیار مورد تأکید قرار می دهم.


9300705
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است