استانی 21:48 - 14 اسفند 1393
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعرفه‌گذاری برای خدمات پرستاری بر مبنای واقعیت‌ها صورت گیرد.

تعرفه‌گذاری برای خدمات پرستاری بر مبنای واقعیت‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، عابد فتاحی عصر امروز در همایش تحلیل مسائل و مطالبات جامعه پرستاری که در سالن مرکز آموزشی و درمانی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: تعرفه واقعی برای خدمات پرستاری باید تعیین شود، تا این قشر از جامعه به حق واقعی خود دست پیدا کرده، با مشکلات معیشتی و مالی دست به گریبان نشوند.

وی با ابراز تاسف از اینکه برای خدمات جامعه پرستاری سراسر کشورمان تعرفه واقعی تعریف نشده است، اضافه کرد: بین وزارتخانه‌های مختلف حقوق کارکنان زیرپوشش وزارت بهداشت و درمان کمترین است، بنابراین باید برای واقعی کردن تعرفه خدمات گام برداشت.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه فقط تعداد قلیلی از پزشکان، متخصصان و جراحان از درآمد نجومی و سرشار برخوردار هستند، ادامه داد: هنگام صحبت درباره وزارت بهداشت، درآمد بالای این پزشکان در اذهان تداعی می‌شود.

فتاحی حقوق ناکافی جامعه پرستاری را یکی از مشکلات بارز در حوزه سلامت دانسـت، ادامه داد: ولی مسائلی از جمله پایین بودن حقوق، ناکافی بودن مزایا و خدمات درمانی تاثیر منفی بر فعالیت و خدمت‌رسانی پرستاران بر جای نمی‌گذارد.

وی با اشاره به اینکه چند روز اخیر تعدادی از پرستاران مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند، ادامه داد: در این تجمع مسالمت‌آمیز و آرام رسیدگی به خواسته‌ها و مطالبات صنفی خود را خواستار بودند.

وی نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی را نماد و تریبون مردم آذربایجان غربی دانست، اضافه کرد: در زمینه‌های مختلف به معنای واقعی با همه توان از حق و حقوق مردم دفاع کرده و برای مطرح کردن مسائل پرستاران در مجلس اقدام کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی به نهایی شدن بودجه سال 1394 چند روز اخیر اشاره کرد، بیان داشت: باید مدیران و مسئولان در پست‌های سازمانی مختلف در راستای مدیریت بهینه بودجه گام برداشته و برنامه‌های خود را عملیاتی کنند.

فتاحی به برگزاری نشست‌های 5 + 1 با موضوع پرونده هسته‌ای کشورمان اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی فقط توافق توام با عزت و اقتدار را قبول خواهند کرد، بنابراین اعضای هیئت مذاکره‌کننده‌ باید منویات رهبری و خواسته ملت را در نظر بگیرند.


5982621
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است