استانی 08:21 - 17 خرداد 1399

افزایش ۷۰ درصدی حوزه های امتحانی استان گیلان

نادر جهان آرای در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از صبح امروز امتحانات حضوری دانش آموزان پایه دوازدهم آغاز شده است، اظهار کرد: ۲۰ هزار و ۳۱۷ دانش آموز دختر و پسر پایه دوازدهم مدارس استان گیلان در این امتحانات حضور خواهند داشت.

وی به اقدامات انجام شده برای برگزاری این امتحانات در قالب پروتکل‌های بهداشتی مصوب وزارت بهداشت و درمان برای جلوگیری از انتقال ویروس کرونا، افزود: نکات بهداشت و فاصله گذاری اجتماعی در حوزه‌های امتحانی رعایت شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان در ادامه با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی حوزه‌های امتحانی در استان در مقایسه با سال گذشته، گفت: امتحانات متوسطه دوم در ۲۳۹ حوزه امتحانی در سطح استان گیلان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: دانش آموزان پایه دوازدهم شهرهایی نظیر رستم آباد، منجیل و لوشان که سال گذشته در شهر خود حوزه امتحانی نداشتند امسال می‌توانند در شهر خود در امتحانات شرکت کنند.

جهان آرای با بیان اینکه دانش آموزان پیش دانشگاهی و سوم نظام قدیم نیز در این امتحانات شرکت خواهند کرد، افزود: برگزاری امتحانات پایه نهم بر اساس تصمیمات شورای اولیای مدارس با تعیین ساعت و روزهای امتحان به صورت داخلی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: امتحانات ۳۰ هزار و ۴۰۰ دانش آموز پایه نهم از هفته گذشته به صورت حضوری از هفته گذشته آغاز شده تا پایان خرداد ادامه دارد.


10561376
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است