اجتماعی 15:00 - 31 فروردین 1394
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه نباید صدای محرومان خاموش شود، گفت: متأسفانه شاهد هستیم که در برخی از شهرهای بزرگ، تعداد سالمندان رها شده نسبت به گذشته افزایش یافته است.

افزایش سالمندان رهاشده در شهرهای بزرگ

6231189
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده کل انتظامی کشور می‌گوید که با حمایت‌های مجلس، دولت و قوه قضائیه و همراهی مردم اجرای طرح نور را با قوت، دقت و هوشمندی ادامه خواهیم داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با هفتم اردیبهشت ماه، برگزاری رویداد
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: امسال ۵۰۰ دستگاه از اتوبوس‌های شهری اورهال خواهند شد و ۵۰۰ دستگاه مینی‌بوس نیز در خطوطی که مسافران کمی دارند، به شهروندان خدمات رسانی خواهند کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: کارکرد این شورا نگاه درون سازمانی و فرهنگ سازی است، حوزه فرهنگ در محیط زیست از اهمیت بسزایی برخوردار است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران از ورود ۵ هزار اتوبوس فعال و نوسازی شده به چرخه حمل و نقل عمومی تا پایان سال خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اولین دادگاه‌های علنی برخط دادگستری استان تهران در سال ۱۴۰۳ در شعبه اول بخش قضایی قلعه نو برگزار شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس ستاد انتخابات شهرستان تهران از اختصاص ۱۳۲ شعبه اخذ رای سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه (تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس) خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است