اجتماعی 08:53 - 11 بهمن 1393
استاندار تهران گفت: ۱۲ میلیون و ۵۲۲ هزار نفر در تهران یارانه می گیرند که اگر ۳ میلیون قشر پردرآمد حذف شوند برای تهران و توسعه آن مهم است.

آمار یارانه بگیران تهرانی
به گزارش افکارنیوز، سید حسین هاشمی می گوید: اگر توزیع یارانه ها بر عهده استانها بود خیلی به نفع تهران تمام می شد. چون هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۲۲ هزار نفر یارانه می گیرند و اگر ۳ تا ۴ میلیون قشر پردرآمد تهران را حذف کنیم بخشی از این یارانه برای توسعه تهران تعلق می گیرد.



در ادامه گفته های استاندار تهران نعمت الله ترکی معاون برنامه ریزی استان تهران هم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: همین ۳ میلیون نفری که استاندار گفته را ضرب در ۴۵۵۰۰ تومان کنیم ماهانه حدود ۱۳۶ میلیارد تومان می شود.



اینفوگرافی یارانه بگیران تهران




ترکی گفت: تاکنون ۴۰۴ هزار نفر از دریافت یارانه انصراف داده اند. حالا اگر عدد یارانه بگیران تهران را در عدد ۴۵۵۰۰ تومان یارانه ضرب کنید که چیزی حدود ۵۷۰ میلیارد تومان می شود که در سال عدد ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان می شود. حالا می آیند و می گویند پول و بودجه دولت کجا می رود. معاون برنامه ریزی استانداری تهران گفت: دولت اگر بودجه ریزش یارانه بگیران پردرآمد را در اختیار خود استان قرار دهد انقلابی در بودجه استان ها رخ می دهد.



استاندار تهران همچنین در این گفتگو در پاسخ به اینکه شهروندان مسکن مهر اسلامشهر از عدم امنیت در این منطقه گلایه دارند گفت: امنیت خوب است اما باید ارتقا دهیم. البته این را هم قوبل داریم که امکانات خوبی به شهرستان های جدید تعلق نگرفته و این را بنده منعکس کرده ام.



هاشمی در مورد پرونده اسید پاشی در تهران هم گفت: متهمان دستگیر شدند و دیگر پرونده از روی میز استانداری کنار رفته و قوه قضائیه به آن رسیدگی می کند.

5737740
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرماندهی انتظامی کشور در پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون فناوری اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور گفت: نام پدر از روی کارت‌های هوشمند ملی حذف نمی‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران در بازدید از پروژه‌های حمل و نقلی منطقه یک شهرداری تهران از پیشرفت قابل توجه این منطقه در اجرای پروژه‌های ترافیکی خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره بیمه تکمیلی بازنشستگان این صندوق توضیح داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری مستمری رفع شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۵ در آیین زنگ تحرک و ورزش که در بوستان خلیج فارس برگزار شد، از احداث ۲ مجموعه ورزشی در محلات هاشم آباد و کیانشهر خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که اقدام به قدرت‌نمایی و عربده‌کشی در شرق تهران کرده بودند، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته ۱.۵ میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز معاف شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است