ورزشی 11:06 - 10 آبان 1393
سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید تعهدش به سپاهان علت رد پیشنهاد هدایت تیم امید بوده است.

فرکی: تعهد به سپاهان علت رد پیشنهاد تیم امید بود/ برای صعود به المپیک خوشبین نیستم

حسین فرکی در گفت و گو با ایسنا، درباره علت رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید، اظهار کرد: تعهد من به باشگاه سپاهان علت اصلی رد پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید بود، چرا که هم اکنون سپاهان اولویت اصلی من است.

وی با اشاره به این که تا بازی‌های المپیک ریو فرصت کمی باقی است و مربی خارجی قطعا شناخت کمتری نسبت به فوتبال ایران و بازیکنان ما دارد، اظهار کرد: علت مخالفت من با مربی خارجی این است که هدف آنها از قبول این سمت کسب درآمد باشد اما اگر به هر حال گزینه‌ای همانند آقای کرانچار مدنظر است، با توجه به اطلاعات و شناختی که ایشان از فوتبال ما دارد، می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد اما در نهایت من انتخاب سرمربی ایرانی برای تیم ملی امید را بهتر می‌دانم.

فرکی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا به صعود تیم ملی امید به المپیک ریو خوشبین هستید یا خیر؟ اظهار کرد: ما 44 سال است که به المپیک نرفته‌ایم و همین موضوع سبب می‌شود که من خیلی به این مساله خوشبین نباشم. صعود به المپیک نیازمند حمایت همه جانبه از تیم ملی امید و نیز آمادگی کامل بازیکنان است اما مطمئنا این اتفاق در صورتی رخ می‌دهد که ساختار خوبی برای کسب موفقیت تعریف شده باشد. بنابراین من احساس می‌کنم اگر چنین شرایطی فراهم شود ما در دوره‌های آینده و پس از المپیک ریو برای صعود شانس خواهیم داشت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین درباره بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان، خاطر نشان کرد: بازی سختی بود، چرا که ما چند بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و در این بازی از همراهی هواداران خود محروم بودیم و شرایط زمین هم به دلیل بارندگی نامناسب بود و ما بازی‌های دو هفته‌ خود را نیز باخته بودیم و نیازمند برد صددرصد در این بازی بودیم. به همین دلیل فشار بسیار زیادی را تحمل می‌کردیم.

فرکی همچنین درباره این که پس از محرومیت سپاهان از در اختیار داشتن شجاع خلیل زاده و علی حمودی باشگاه سپاهان چه تصمیمی را اتخاذ خواهد کرد؟ گفت: ما همین امروز هم می‌توانیم به جای این دو، بازیکن جذب کنیم اما با توجه به این که اکثر بازیکنان در این برهه از زمان آزاد نیستند و یا باشگاه‌هایشان به آنها رضایت نمی‌دهند برای جذب بازیکن مشکل داریم.

ا‌نتها‌ی پیا‌م


5087749
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی ۲۵ اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی ۶ کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بسکتبال شهرداری گرگان از امشب (پنج‌شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کار خود در سری فینال سوپرلیگ غرب آسیا را آغاز می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قهرمان مسابقات اسکیت آزاد گفت: نبود پیست استاندارد تنها مشکل ما است، چون باید در این پیست‌ها مسابقه بدهیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن سابق پرسپولیس گفت: حرفه‌ای گری بازیکنانمان برگ برنده بازی با آلومینیوم است، چون سرخپوشان تیمی را دستکم نمی‌گیرند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: اتفاقی در مالکیت رخ نداده و به ظاهر سرخپوشان را واگذار کرده‌اند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کنسرسیوم بانک‌های خریدار پرسپولیس از پرداخت ۱۰ درصد دیگر از مطالبات معوقه بازیکنان سرخپوش خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس هیئت کشتی خوزستان گفت: حضور یک سرمربی از استان خوزستان در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی حق این استان است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال یوکوهاما مارینوس ژاپن با برتری برابر اولسان اچ دی کره‌جنوبی به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون والیبال ایران طی حکمی امیرحسین منظمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون منصوب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ممکن است حق امضا از خطیر در باشگاه استقلال گرفته شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است