بین‌الملل 01:41 - 05 اسفند 1395
نیروهای امنیتی عراق از خنثی سازی یک خودروی بمب گذاری شده در استان کربلا و کشته شدن تروریست انتحاری که هدایت آن را برعهده داشت خبر دادند.

خنثی سازی عملیات تروریستی در استان کربلا/فرد انتحاری کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، فرماندهی عملیات فرات میانی روز چهارشنبه جزئیات خنثی سازی یک خودروی بمب گذاری شده در استان کربلا را تشریح و اعلام کرد این خودرو حامل مقادیر زیادی مواد منفجره بود.

«قیس خلف المحمداوی» فرمانده این عملیات گفت: با واکنش سریع نیروهای امنیتی وابسته به فرماندهی عملیات فرات میانی یک خودروی بمب گذاری شده بدون پلاک «جیپ» که حامل مقادیر زیادی مواد منفجره بود و تروریستی انتحاری هدایت آن را برعهده داشت در ایست و بازرسی کارخانه سیمان کربلا (واقع در ۱۲۰ کیلومتری غرب شهر کربلا) خنثی گردید.

وی افزود: این خودرو حامل حدود ۲۵ بمب بود. فرد انتحاری پیش از رسیدن به ایست و بازرسی و در نتیجه هوشیاری نیروهای امنیتی کشته شد و خودروی بمب گذاری شده توسط متخصصان مواد منفجره در فرماندهی پلیس کربلا خنثی سازی گردید.

لازم به ذکر است که یک منبع امنیتی در استان کربلا روز چهارشنبه از اقدام نیروهای امنیتی عراق در کشتن تروریستی انتحاری که هدایت یک خودروی بمب گذاری شده را برعهده داشت در ایست و بازرسی غرب استان کربلا خبر داده بود.

استان کربلا در صد کیلومتری جنوب بغداد پایتخت عراق قرار دارد و استان های امن این کشور بشمار می رود.


8846035
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای در خصوص تحریم‌های جدید علیه کشورمان، به گستردگی مقیاس حمله ایران علیه اسرائیل اذعان کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه الجزایر تأکید کرد که زمان عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد فرا رسیده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده چین در سازمان ملل خواستار برقراری آتش‌بس در غزه و عدم حمله زمینی به شهر جنوبی رفح شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده روسیه در شورای امنیت از قطعنامه پیشنهادی برای عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل حمایت کرد و آن را حامی صلح دانست.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی سیل شدید دوبی که حمل و نقل زمینی و هوایی را مختل کرد، مردم در تلاش برای از سر گرفتن زندگی عادی خود هستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل سازمان ملل در سخنانی تاکید کرد که پایان دادن به خصومت‌ها در غزه، تنش‌های گسترده در «خاورمیانه» را خنثی خواهد کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده فلسطین در جلسه شورای امنیت برای عضویت کامل آن در سازمان ملل گفت که کارشکنی در عضویت فلسطین، صلح منطقه را بر هم می‌زند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنرانی جدید خود خواستار ادامه حمایت از مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات از برگزاری یک نشست با حضور مشاور امنیت ملی کاخ سفید و سران صهیونیست در خصوص حمله به شهر رفح در جنوب غزه خبر دادند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نمایندگان دائم آمریکا و متحدان این کشور در سازمان ملل، پاسخ مشروع ایران به اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است