وبگردی 20:44 - 11 شهریور 1393
مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتی چون: غلامرضا انصاری: پیشنهاد می‌کنم جلسات روز یکشنبه شورا علنی شود ، دستگیری شکارچی غیر مجاز یک راس میش وحشی ، تکیه اصولگرایان بر کرسی ریاست چهارمین دوره شورای شهر تهران/چمران رئیس ، طلایی نایب رئیس/قناعتی و راستگو منشی هیات رئیسه / تقی‌پور سخنگو و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:



تکیه اصولگرایان بر کرسی ریاست چهارمین دوره شورای شهر تهران/چمران رئیس ، طلایی نایب رئیس/قناعتی و راستگو منشی هیات رئیسه / تقی‌پور سخنگو







 انتخابات شورای شهر تهران در حالی پایان یافت که چمران با 18 رای رئیس شورای شهر تهران شد و مسجد جامعی با 13 رای از کسب صندلی شورا بازماند.



پیش بینی می‌کردم با 18 رای رئیس شورا شوم / قطعا و یقینا تلاشمان را برای تعامل با دولت به کار خواهیم برد

رئیس منتخب شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر چند هرگز نمی‌توان موضوعی را پیش بینی نمود اما این امر با یک نظر سنجی نسبی قابل پیش بینی بود، پیش بینی می‌کردم امروز صبح با 18 رای رئیس شورا شوم.



توضیحات پلیس درباره خبر قمه کشی در مقابل "ساختمان شهرداری"

 صبح امروز یک درگیری ساده بین عوامل شهرداری و کارگران یک پارکینگ عمومی که به طور غیر قانونی فعالیت می‌کرد،‌ شکل گرفت.



قدردانی مسجد جامعی از اعضای شورای شهر تهران


مسجدجامعی در آخرین روز ریاستش از اعضای شورا و خبرنگاران تشکر کرد.



سومین غایب شورا در شرایط بیماری در انتخابات ریاست شورا شرکت می کند

 علی صابری عضو روشندل شورای شهر امروز در حالی در انتخابات هیات رئیسه شرکت می‌نماید که به دلیل حادثه شب گذشته مجبور به نشستن برروی ویلچر به جای صندلی شورا شد.



برگزاری کنگره سراسری قرآن کریم مدارس استعدادهای درخشان


 مرحله نهایی بیست و دومین کنگره سراسری قرآن کریم در 7 منطقه و 14 استان کشور برگزار می شود.



بار حجاج تمتع با پست به در منازل ارسال می‌گردد


 مدیر کل برنامه‌ریزی، پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت گفت: بار زائران تمتع ایستگاه پروازی تهران با پست به در منازل ارسال می‌گردد.



غلامرضا انصاری: پیشنهاد می‌کنم جلسات روز یکشنبه شورا علنی شود


عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: بهتر است جلسات روز یکشنبه شورا نیز علنی شود.



بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در هفتاد و سومین روز تابستان


 رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راههای کشور به تشریح آخرین وضعیت راههای کشور پرداخت.



دستگیری شکارچی غیر مجاز یک راس میش وحشی

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از دستگیری شکارچی غیر مجاز به همراه لاشه یک راس میش وحشی در منطقه حفاظت شده ورجین خبر داد.


4631786
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» وسط ویرانی و جنایات به جا مانده از ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی در بیمارستان شفا جمله‌ای روی یکی از دیوار‌های بیمارستان، نور شد: «ای فاطمه! برای رسیدن به سعادت آخرت، در مقابل تلخی‌های دنیا صبوری کن».
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کودکان به رفتار و کردار بزرگترها و حوادث تلخ و شیرین زندگی خیلی حساس هستند و با هر اخم و خنده‌ای دچار نوسانات روحی و روانی می‌شوند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» دوستی بر اساس اعتماد بنا شده است، اما گاهی اوقات ممکن است این احساس آزاردهنده به شما دست دهد که وقتی شما در کنارش نیستید، پشت سر شما حرف بزند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس امنیت سایبری، دانلود و نصب اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلف گوشی از منابع غیرمجاز را یکی از دلایل اصلی آلودگی گوشی‌های کاربران ایرانی به انواع بدافزار دانست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی فراجا جزئیاتی تکان‌دهنده از شبکه‌های فساد و فحشای منهدم شده از سوی پلیس در ماه‌های اخیر را تشریح کرد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مو از انتهای فولیکول شروع به رشد می‌کند، در نتیجه اگر می‌خواهید مو‌هایی سالم و زیبا داشته باشید باید مراقب فولیکول‌های مو باشید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی ازموضوعات‌ مهمی که روند به بن‌بست رسیدن راهبردی رژیم اشغالگر صهیونیستی را تقویت کرد، انجام عملیات وعده صادق ازسوی جمهوری اسلامی ایران بود. بن بست صهیونیست‌ها آنچنان برایشان سخت آمده است که اقدام به دستاوردسازی‌های خیالی برای خود کرده‌ان...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» انقلاب شکوهمند اسلامی از زمان پیروزی توانسته است سیلی های آبدار زیادی بر ابهت پوشالی ابر جنایتکاری به نام آمریکا بنوازد؛ روزی در تسخیر لانه جاسوسی، روزی در عملیات پنجه عقاب، روزی در چشم شیر، روزی هم با بارش موشکی بر فراز گنبد پوشالی آمریکای...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» از آن‌جا که تعیین سرنوشت اکثر منتخبان تهران در مجلس آینده به دور دوم گره خورده، این‌بار به احتمال زیاد دور دوم متفاوتی را تجربه خواهیم کرد. در این راستا احزاب و تشکل‌ها تکاپوی محسوسی برای تصاحب کرسی‌های باقیمانده بهارستان دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کتمان حقیقت، تنها راهکار صهیونیست‌ها درمقابل موفقیت حمله پهپادی و موشکی ایران است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است