استانی 15:33 - 09 اردیبهشت 1396
مدیر آموزش و پرورش بیرجند:
بیرجند- مدیر آموزش و پرورش بیرجند از تجلیل و قدردانی از ۲۶ معلم نمونه این شهرستان در هفته گرامیداشت مقام معلم خبر داد.

۲۶ معلم نمونه بیرجندی تجلیل می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین سجادی پیش از ظهر شنبه در شورای اداری شهرستان بیرجند با اشاره به برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم در بیرجند، اظهار داشت: طی این هفته از ۲۱ معلم برگزیده شهرستانی، چهار معلم برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری شهرستان بیرجند تجلیل و قدردانی می شود.

وی بیان کرد: در سال گذشته نیز ۱۴ معلم برگزیده شهرستانی، شش معلم برگزیده استانی و یک معلم برگزیده کشوری استان از بیرجند بودند.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند به اقدامات انجام شده در حوزه آموزش و پروش طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال تحصیلی ۹۵-۹۶ تعداد ۲۰ کلاس درس به مجموعه اموزشی شهرستان اضافه شد.

سجادی از نوسازی و بهسازی امکانات بهداشتی در ۱۰ مدرسه بیرجند خبر داد و افزود: همچنین برای آغاز سال تحصیلی کف سازی و حیاط در ۱۵ مدرسه شهرستان انجام شده است.

کمک ۲۰ میلیارد ریالی اولیا به مدارس

وی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۰۴ کلاس درس در سطح شهرستان به سیستم گرمایشی تجهیز شد، عنوان داشت: همچنین در سال گذشته مردم و اولیا دانش آموزان بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به مدارس شهرستان کمک کردند که این میزان نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر آموزش و پرورش بیرجند با اشاره به اینکه اعتبارات تخصیصی برای تعمیرات مدارس از رشد قابل ملاحظه ای در سال گذشته برخوردار بوده است، بیان داشت: این اعتبارات در سال ۹۰ بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال بود که این رقم در سال ۹۵ به دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال رسیده است.

سجادی، سرانه تخصیصی هر دانش آموز در سال ۹۵ را ۱۲ هزار تومان عنوان کرد و گفت: هر چند این رقم نسبت به سنوات گذشته رشد زیادی داشته است اما مدیریت مدرسه با این اعتبارات قابل انجام نیست.

وی همچنین از هوشمند سازی ۵۰ کلاس درس شهرستان بیرجند در سال گذشته خبر داد و افزود: طی این مدت ۲۳ هزار مجله رشد در سطح مدارس استان توزیع شده است.


9052781
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است