استانی 18:16 - 02 فروردین 1397
قزوین- شهردار قزوین ضمن بازدید از خانه موزه شهید بابایی در قزوین انتقال خاطرات و ویژگی های اخلاقی شهدا برای جوانان را ضروری دانست.

شهردار قزوین از خانه موزه شهید بابایی قزوین دیدن کرد

به گزارش خبرنگار مهر، علی صفری شهردار قزوین به همراه محمد درافشانی مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قزوین روز پنجشنبه از خانه موزه شهید بابایی قزوین دیدن کرد.

شهردار قزوین در این بازدید گفت: در دوران دفاع مقدس شهدای ارزشمندی را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که هر کدام می تواند الگوی ارزشمندی برای جوانان ما باشد.

وی اضافه کرد: خاطرات شهید بابایی می تواند برای نسل جوان الگویی عملی باشد و بازدید از این موزه می تواند زمینه آشنایی بیشتر نسل آینده را با شخصیت های تاثیر گذار مهیا کند.



صفری تصریح کرد: با حمایت شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری تلاش شد خانه موزه شهید بابایی در شان و منزلت این شهید بزرگوار برای بازدید گردشگران آماده شود.

شهردار قزوین یادآورشد: خانه موزه شهید بابایی به منظور بازگویی بخشی از ایثارگری ها و رشادت های شهید بابایی در محیطی زنده و پویا برای نسل چهارم انقلاب اسلامی ایران راه اندازی شده است و در تعطیلات نوروزی این فرصت برای گردشگران و مسافران هم فراهم شود.

وی افزود: شهرداری قزوین در حوزه فرهنگی هم رسالت سنگینی دارد و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و حمایت شورا شهر، برنامه های متنوعی را تدارک دیده که می تواند درشادی بخشی مردم موثر باشد.

در ادامه محمد درافشانی، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین نیز گفت: خانه موزه شهید بابایی به منظور آشنایی نسل جوان و گردشگران با شخصیت والای شهید بابایی راه اندازی شده است.

محمد درافشانی افزود: این خانه موزه قرار بود در خرداد ماه امسال افتتاح شود که تلاش کردیم چند ماه زودتر افتتاح شود تا مسافران هم از دیدن آن بهره مند شوند.

وی یادآورشد: طراحی داخلی خانه موزه شهید بابایی به پایان رسیده و در این ماه عملیات اجرایی آن آغاز می شود.


9722971
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است