سیاسی 21:35 - 20 مهر 1396
در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

ارتش در اطلاعیه ای مواضع ترامپ علیه سپاه پاسداران را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور این بیانیه توهین به سپاه پاسداران را توهین به کلیت نظام دانست و بر اتحاد و یکپارچگی نیروهای مسلح بویژه ارتش و سپاه به عنوان ید واحده تاکید کرد.

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه افزود: اگر اقدامات نیروهای مسلح بویژه سپاه پاسداران نبود، دامنه تروریسم تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی گرفت.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ارتش و سپاه همواره در بحران های مختلف دوشادوش هم در حفظ هویت و اقتدار نظام جان فشانی کرده اند و همدل و متحد، مدافع آرمان های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود بر حمایت قاطع از سپاه پاسداران به عنوان رکن مقتدر دفاعی کشور و پیشگام در مبارزه با تروریسم، تاکید کرده و اطمینان می دهد در سایه اتحاد نیروهای مسلح و رهبری هوشمندانه امام خامنه ای (مدظله العالی) همه توطئه ها خنثی و بی اثر خواهد بود.


9472083
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مهمانپرست گفت: جلسه شورای امنیت دستاورد بزرگی برای کشور ما و شکست مهمی برای صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» موشک‌ها و پهپاد‌هایی که از ایران به سمت سرزمین‌های اشغالی حرکت و در ادامه اصابت کرد، بزرگترین عملیات پهپادی جهان را به نام ایران ثبت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ترابی گفت: فشار روانی به صهیونیست‌ها در زمان پاسخ ما بسیار سنگین و سخت بوده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است