استانی 19:56 - 10 فروردین 1394
استاندار خراسان رضوی:
استاندار خراسان رضوی از پیگیری و اهتمام این استان برای انتقال آب از دریای عمان به مشهد برای تامین پایدار آب این شهر در سال 94 خبر داد.

انتقال آب از دریای عمان به مشهد را در سال جدید پیگیری می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا رشیدیان عصر امروز در مراسم‌ بهره‌برداری از پست کمپکت 63.20 ناظریه با اشاره به افزایش میزان بارندگی‌ها و نزولات آسمانی در سال 93 نسبت به مدت مشابه سال 92 اظهار داشت: در این سال شاهد رشد 28 درصدی بارش باران نسبت به مدت مشابه سال قبل آن بودیم و امیدواریم این میزان بارندگی همچنان ادامه داشته باشد.

وی خواهان اختصاص ردیف ملی آب برای شهر مشهد شد و عنوان کرد: در حال حاضر شرکت آب و فاضلاب مشهد با 52 میلیارد تومان کسری اعتبار نیازمند حمایت هرچه بیشتر از سوی مقامات وزارت نیرو است.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه در شروع سال 93 شاهد جشن اتمام برق‌رسانی به روستاهای 20 خانوار در استان بودیم، ابراز امیدواری کرد: در سال جدید تمام روستاهای استان از برق پایدار برخوردار شوند.

وی تلفات برق در خراسان رضوی را کمتر از 10 درصد دانست و گفت: استفاده از خط گرم و کابل‌های خودنگهدار ظرفیت استفاده بهینه از انرژی برق را دوچندان کرده است.

رشیدیان همچنین در ارتباط با بارندگی‌های دوره اخیر عنوان کرد: طبق اعلام دستگاه مربوطه از اول مهرماه سال گذشته شاهد رشد 75 درصدی بارش‌ها و 14 درصدی نسبت به دوره بلندمدت بوده‌ایم که در این راستا مدیریت آب استان کمک دو چندانی به این موضوع می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از کسب رتبه نخست شرکت برق منطقه‌ای استان در کشور عنوان کرد: خراسان رضوی دارای ظرفیت‌های زیادی شامل انرژی بادی و خورشیدی است که می‌توان این ظرفیت‌ها را به بالفعل تبدیل کرد.


6115834
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است