استانی 03:20 - 06 آذر 1393
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اجرای پروژه‌های عمرانی تدوین شده در برنامه عملیاتی سال 93 در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

اجرای پروژه‌های عمرانی تدوین‌شده در شهرک‌های صنعتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، مصطفی موسوی اظهار داشت: فعال کردن واحدهای تولیدی، صنعتی و رفع مشکل سرمایه‌گذاران سبب افزایش تولید و اشتغال شده و رونق اقتصادی را به‌دنبال دارد.

وی تصریح کرد: در واقع مشکل واحدهای صنعتی مشکل مدیران اجرایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی بوده و باید برای رفع آن گام برداریم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: تصمیمات به صورت درست و کارشناسی گرفته می‌شود و بر اساس اصول و با برنامه، نیازهای شهرک‌ها و نواحی صنعتی را برطرف می‌کنیم.

موسوی بیان داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی مستلزم درآمد است و در صورت افت درآمد، انجام پروژه‌های عمرانی نیز با مشکل مواجه می‌شود.

وی اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی یک شرکت درآمد و هزینه است و سیستم به سمت افزایش درآمد و کاهش هزینه‌های جاری باید حرکت کند تا از هزینه‌های غیرضروری که سیستم را دچار مشکل می‌کند، جلوگیری شود.

موسوی با تاکید بر اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی، خاطرنشان کرد: هر پروژه عمرانی که در برنامه عملیاتی دیده می‌شود باید به مرحله اجرا برسد و اولویت با برنامه عملیاتی شرکت است.

وی تصریح کرد: باید از تمام ظرفیت‌ها برای استقرار سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استفاده کنیم، چراکه زیرساخت‌های مرتبط با استقرار در بخش تولید و صنعت شامل آب، برق، گاز و مخابرات در شهرک‌ها و نواحی صنعتی فراهم هستند.


5280762
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است