استانی 18:35 - 27 بهمن 1397

علمای دینی اقتصاد اسلامی را برای مقابله با دشمن ترویج کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی اصغر علی پور روز شنبه در نشست مشترک  علمای اهل تسنن و تشیع  تایباد اظهارکرد: نشست های تخصصی علما و چهره های تقریبی تایباد با حضور ائمه جمعه، روحانیون و علمای تشیع و تسنن، و جمعی از صاحبنظران حوزه فرهنگی  با موضوع اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در تایباد برگزار شد. 

وی افزود: این نشست ها با هدف استفاده  از توان فکری و جایگاه اجتماعی چهره های فریقین در خصوص آسیب ها و چالش های فرهنگی و اجتماعی تایباد، تقویت تفکر تقریبی و همگرایی در مناطق تلفیقی، بهره مندی از اندیشه تقریبی علماء فریقین در رابطه با وحدت در مناطق تلفیقی و ایجاد تعامل و ارتباط عاطفی بین نخبگان فریقین تشکیل شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد  بیان کرد: این جلسات به صورت مستمر از نیمه آذر ماه سال جاری با حضور علما و صاحبنظران فریقین در اداره تبلیغات اسلامی تایباد برگزار می‌شود.

علی پور با اشاره به جنک دشمن در عرصه اقتصادی علیه  ملت ایران خاطرنشان کرد: نقش مساجد و شبکه تبلیغی در ترویج اقتصاد اسلامی و مصرف کالای ایرانی  در این حوزه بسیار مهم است که باید مورد توجه علمای اهل تسنن و تشیع قرار گیرد.


10056359
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است