سیاسی 21:28 - 06 بهمن 1398

موسوی تشکیل دولت جدید در لبنان را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تشکیل دولت جدید در لبنان به ریاست حسان دیاب را به ملت و دولت لبنان تبریک گفت.

سید عباس موسوی با اعلام خرسندی از مشورت های گروههای لبنانی با یکدیگر و توافق انجام شده اظهار داشت: تشکیل دولت در این شرایط منطقه‌ای و بین المللی و با توجه به خواست مردم لبنان گامی به جلو و قدمی مثبت در جهت حل مشکلات این کشور است و امیدواریم دولت جدید بتواند خواسته‌های مردم لبنان را که دارای افتخارات بزرگی در مقاومت و ایستادگی در برابر اشغال و زورگویی و نظام سلطه می باشند را تحقق بخشد.

موسوی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران امیدوار است دولت جدید لبنان که بر اساس خواست مردم شکل گرفته بتواند در سایه انسجام و تحکیم وحدت ملی، بر تمامی چالشها فائق آمده و برنامه‌های خود برای پیشرفت و توسعه همه جانبه لبنان و ایجاد امنیت و رفاه را محقق سازد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با  اعلام حمایت همه جانبه از دولت جدید لبنان بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش هرچه بیشتر روابط بین دو کشور تاکید کرد.


10363816
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار شکارچی گفت:از بسیاری از دولت‌ها ناامید هستیم، چون نه تنها به مردم مظلوم و بی پناه غزه کمک نمی‌کنند بلکه به اسرائیل کمک هم می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، با رهبر انقلاب اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» طحان نظیف گفت: لایحه عفاف و حجاب به دلیل برخی از ایرادات و ابهامات مجدداً به مجلس برگشت داده شده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور امروز پس از استماع گزارش آخرین اقدامات و روند پیشرفت امور توسط مسئولین، دستورات لازم برای حل برخی مشکلات پیش‌رو را صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان با همتای ترکمنستانی خود در عشق آباد دیدار کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران بیان کرد: مراسم محوری ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و با سخنرانی آیت الله رئیسی برگزار خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دهقان گفت: اگر غرب به فکر آبروی از دست‌رفته خود است باید ضمن کمک به اجرای قطعنامه و برقراری آتش‌بس در غزه از ادامه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی جلوگیری کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ صباحی فرد، توان رزم و آمادگی دفاعی یگان‌های پدافندی مستقر در جزایر سیری، ابوموسی و تنب بزرگ را مورد ارزیابی قرار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:ایستادگی جبهه مقاومت و ملت فلسطین، بی‌نظیر است و همه جهان اسلام وظیفه دارند تا از ملت غزه حمایت کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است