استانی 16:20 - 08 آبان 1393
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم:
معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم گفت: در حال حاضر کارگروه‌هایی برای شناسایی و حل مشکلات صادرات استان تشکیل شده است اما باید به این نکته توجه داشت که بسیاری از مشکلات صادرات استانی نیست و باید در وزارتخانه حل شود.

اغلب مشکلات بخش صادرات استانی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدحسن رضوی ظهر امروز در همایش ملی روز صادرات که در سالن امام علی (ع) اتاق بازرگانی قم برگزار شد، با اشاره به اینکه بسترهای لازم برای صادرات باید فراهم شود، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید در حال بسترسازی مناسب صادراتی در کشور است که در این زمینه صادرکنندگان توقعات بسیاری از دولت دارند.

وی افزود: فرصت‌های صادراتی مشکلات بسیاری را برای صادرکنندگان به وجود آورده است که دولت گذشته و دولت تدبیر و امید اقدامات موثری برای حل این مشکلات داشته‌اند و به نوعی مسئولان سعی در حمایت از صادرکنندگان دارند اما متاسفانه برخی از صادرکنندگان این اقدامات را قبول ندارند.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری قم با اشاره به اینکه مسئولان با توجه به ظرفیت استان سعی در حل مشکلات صادراتی دارند، گفت: در دولت گذشته در بخش‌های مختلف بازارهای جهانی را از دست دادیم که این امر سبب به وجود آمدن برخی مشکلات برای قشر صادرکننده شد.

رضوی تصریح کرد: در حال حاضر کارگروه‌هایی برای شناسایی و حل مشکلات صادرات استان تشکیل شده است اما باید به این نکته توجه داشت که بسیاری از مشکلات صادرات استانی نیست و باید در وزارتخانه حل شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای صادراتی استان گفت: آمار صحیحی از درآمد صادراتی استان وجود ندارد اما با توجه به وجود پایانه‌های گمرک در تلاش هستیم تا چشم‌انداز درآمد صادراتی استان برای سال 1404 به رقم 1.5 میلیارد تومان برسد.


5078574
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است