استانی 23:22 - 29 آبان 1393
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت
به مناسبت هفته بسیج قبور مطهر شهدا در لارستان غبارروبی و بر حرکت در مسیر شهدا و ولایت تأکید شد.

غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در لارستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، مسئول فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان عصر امروز در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا در گلزار شهدای لار اظهار داشت: روزی با فرمان بابرکت و ماندگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) نهادی تشکیل شد که بخشی از برکاتش حفظ و صیانت از انقلاب و نظام مقدس اسلامی است.

امین دل‌خسته افزود: امروز به یمن وجود رهبری امام‌گونه مقام معظم رهبری نقش بی‌بدیل بسیج، نقش این درخت تناور در عزت و سربلندی کشور بر دوست و دشمن پوشیده نیست.

دل‌خسته با اشاره به نقش بسیج در خنثی کردن تهدیدهای دشمن قبل و بعد از جنگ تحمیلی تصریح کرد: بسیاری از شهیدان مردان بسیجی بی‌ادعایی بودند که با حرکت در خط ولایت جان خود را فدای اسلام و میهن اسلامی کردند و امروز نیز بسیج پرتوان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه در مقابله با تهدیدات دشمن حضور دارد.

مسئول فرهنگی سپاه لارستان، احترام به مقام شهید و شهادت و حرکت در راه شهیدان را فرهنگ بسیج دانست و ابراز کرد: امروز پیشرفت کشور و تأثیر عمیق آن در بیداری عالم اسلام ارزش مجاهدت‌های شهیدان را آشکارتر می‌کند و لارستان نیز با تقدیم 350 شهید در این افتخار شریک است.

وی اضافه کرد: امروز با غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا ضمن بزرگداشت مقام شهید سلام و ارادت قلبی خود را به‌عنوان یک بسیجی به خانواده شهدا تقدیم می‌کنیم، کسانی که با صبر و پایداری خود ملت ایران را سرافراز کردند.

به گزارش فارس، در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه لارستان با همراهی امام‌جمعه، فرماندار، مسئولان ادارات و بسیجیان، خانواده شهدا، جانبازان، رزمندگان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم شهیدپرور لارستان با حضور در گلزار شهدای نقاط مختلف این شهرستان به غبارروبی و عطرافشانی پرداختند.


5230634
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است