اجتماعی 21:11 - 03 آبان 1393
اهواز- ایرنا- مجلس ارتحال آیت الله 'محمدرضا مهدوی کنی بعد از ظهر شنبه از سوی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان ' در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در این مراسم آیت الله 'سیدعلی شفیعی' از نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تجلیل از مقام فقهی و فضایل اخلاقی رییس فقید مجلس خبرگان رهبری گفت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی مبارزی نستوه و خستگی ناپذیر ، فقیهی دانشمند و بصیر، آگاه به مسایل زمان و در صراط مستقیم امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بود.



وی با ذکر مسوولیت های کلیدی آیت الله مهدوی کنی در طول 35سال انقلاب اسلامی اظهار داشت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی در این مدت بیش از 18منصب کلیدی داشت ولی ذره ای از مواضع اصولی و انقلابی خود عقب نشینی نکرد.



آیت الله شفیعی خیرخواهی و خدمت به مردم و نظام اسلامی را از خصایل برجسته مرحوم آیت الله مهدوی کنی عنوان کرد و گفت: تربیت صدها طلبه و عالم و دانشمند در حوزه های علمیه و دانشگاه امام صادق (ع) از مجاهدت های علمی آیت الله مهدوی کنی است.



وی خلوص ، مدیر و مدبر و مجاهدت در راه خدا را از دیگر ویژگی های آن عالم ربانی توصیف کرد و گفت: ملت ایران و نظام اسلامی به جز خیر و خدمتگذاری از آن مرحوم جلیل القدر چیزی ندید.



در این مراسم که حضرات آیات موسوی جزایری ، محسن حیدری ، عباس کعبی ، علما و مردم اهواز حضور داشتند از مقام علمی و اخلاقی مرحوم آیت الله موسوی جزایری نیز تجلیل شد.



آیت الله محمدرضا مهدوی کنی سه شنبه هفته گذشته در سن 83سالگی پس از عمری مجاهدت دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.



پیکر آن مرحوم روز پنج شنبه در تهران تشییع و در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در شهر ری به خاک سپرده شد.



646/648**1613

انتهای پیام /*


5038081
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران»  معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: در راستای حفاظت از یوزپلنگ ایرانی با همکاری بخش خصوصی، ۵۰۰ هزار هکتار به زیستگاه این گونه در خطر انقراض در اطراف منطقه توران در سمنان اضافه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس بنیاد شهید گفت: بیش از ۷۰ درصد از جامعه ایثارگری که به بنیاد مراجعه می‌کنند از طریق ارتباط و تعامل با کارکنان و مدیران مشکل آنان قابل حل است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس خواستار شناسایی و دستگیری هر چه سریعتر عوامل حمله مسلحانه به منازل جنگلبانان آمل شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در یک بازی فوتبال گفت: توانمندی در رفع آسیب و حل مساله است نه پاک کردن صورت مساله.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۲ قاچاقچی طی یک عملیات در محور قم به تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه بیش از ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از توسعه ۲۰۰۰ هکتاری کمربند سبز شهر تهران در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون نظارت دیوان عالی کشور گفت: ۱۰۰ درصد ابلاغ‌های دیوان عالی کشور به صورت الکترونیکی است چرا که دادرسی در دیوان به صورت غیر حضوری و از قبل آماده شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عاملان ربودن زن جوان در شادآباد، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: رفتار و عملکرد پلیس باید به گونه‌ای باشد که فرصت تهدید را از دشمنان بگیرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است