فرهنگی‌هنری 13:35 - 04 اسفند 1396
مقصود جباری در گفتگو با مهر:
یک تهیه کننده سینما از تلاش برای ایجاد شرایط مناسب اکران فیلم «هشتگ» و همچنین تامین منابع مالی ساخت «فرشته آبی» به کارگردانی محسن اورنگ خبر داد.

«هشتگ» را آماده نمایش می‌کنم/ «آپاندیس» در اکران لِه شد

مقصود جباری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: من همچنان درگیر فیلم سینمایی «آپاندیس» ساخته حسین نمازی هستم زیرا به تازگی اکران آن تمام شده اما برخی از کارهای آن باقی مانده است. ضمن اینکه یک پروژه سینمایی دیگر با عنوان «هشتگ» به کارگردانی رحیم بهبودی فر داریم که قرار است در سال ۹۷ اکران شود به همین منظور با چند پخش کننده در حال رایزنی هستیم اما هنوز به قطعیت نرسیده ایم.

وی با ابراز امیدواری از اینکه سرنوشت «هشتگ» مانند «آپاندیس» نشود، بیان کرد: همه فیلم ها باید در اکران دیده شوند اما «آپاندیس» لا به لای چرخ‌دنده های خشکِ اکران خرد و له شد و امیدوارم سرنوشت «هشتگ» مانند «آپاندیس» نشود و زحمات افرادی که در این پروژه بودند، دیده شود.

این تهیه‌کننده با اشاره به زمان مناسب اکران «هشتگ» اظهار کرد: از نظر من بهترین زمان اکران این فیلم فصلی است که قشر دانش آموز و محصل ما مجال دیدن آن را داشته باشند. هرچند این فیلم برای بزرگسالان است اما بخش هایی از آن مربوط به بچه ها و نوجوانان است و فکر می کنم می تواند برای آنها هم مفید باشد.

وی با اشاره به دیگر آثارش بیان کرد: به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «فرشته آبی» به کارگردانی یک فیلم اولی با نام محسن اورنگ را گرفته و منتظر هستیم تا منابع مالی آن تامین شود تا شروع به ساخت آن کنیم.

جباری افزود: این فیلم سوژه اجتماعی دارد و برشی از زندگی خانومی است که در چند روز اتفاق می افتد.

این تهیه‌کننده در پایان عنوان کرد: فیلمبرداری این اثر فقط در تهران و در یک مجموعه آپارتمانی انجام می شود ضمن اینکه ما چند پروژه دیگر هم در دست داریم اما هنوز درباره آنها به قطعیت نرسیده ایم.

عکس کنار خبر از حسین غضنفری است.


9688522
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امامی گفت: دو موضوع در زندگی فرهنگی و اجتماعی ما مهم هستند. یکی، مکان رویداد‌ها و دیگری، زمان رویدادهاست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر کشورمان گفت: بنا دارم برای سال پیش‌رو دو اثر با محوریت جبهه مقاومت اسلامی و نوشته‌ای از ویلیام شکسپیر را روی صحنه نمایش ببرم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور ۵۸۹ مخاطب توانست بیش از ۱۳ میلیارد بفروشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صفوی گفت: محوریت «شکرستان» موضوعات محیط زیست، مسئله آب، فناوری‌های جدید، کارآفرینی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» از سه کودکی گفت که زیر آوار‌ها همراه با موجودی ناشناس نگهداری می‌شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است