استانی 20:26 - 19 اردیبهشت 1400
ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش سیستان و بلوچستان گفت: هلال احمر با استفاده از توان خیرین و نیکوکاران اقدام به تهیه ۷۰بسته سبد غذایی بهداشتی به ارزش بیش از ۴۵۵ میلیون ریال کرده که امروز بین نیازمندان شهرستان تفتان توزیع شد.

بسته سبد غذایی به مناسبت هفته هلال احمر در تفتان توزیع شد

جلال هاشم زهی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: هلال احمر با استفاده از توان خیرین و نیکوکاران با هدف کاهش آلام نیازمندان نسبت به تامین بخشی از معیشت هموطنان نیازمند و متاثر از ویروس کرونا اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه طی ماه گذشته ۵۵۵ سبد غذایی بین اهالی مناطق کم برخوردار دو شهرستان خاش و تفتان توزیع شده است، تصریح کرد: این بسته‌ها شامل اقلامی اعم از برنج، قند، چای، شکر، روغن، حبوبات، کنسروجات لوازم بهداشتی بوده است.

هاشم زهی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون این جمعیت بیش از ۶۲۵سبد حمایتی اعم از غذایی و بهداشتی از محل کمک‌های خیرین و داوطلبین تهیه و بین خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر خاش با قدردانی از نیکوکارانی که همواره یاری گر هلال احمر برای کمک به نیازمندان هستند، یادآور شد: این جمعیت و خانه های هلال واقع در روستاهای شهرستان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست و خیر برای کاهش آلام محرومین است.

انتهای پیام


11059267
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است