اجتماعی 10:19 - 23 مرداد 1399
در حادثه خروج یک قطار مسافربری از ریل در اسکاتلند دست کم سه تن کشته شده و تعدادی دیگر مصدوم شدند.

خروج مرگبار قطار از ریل در اسکاتلند

به گزارش ایسنا، در این حادثه که روز گذشته (چهارشنبه) اتفاق افتاد یک قطار مسافربری در شمال شرق اسکاتلند از ریل خارج شد. در جریان این حادثه سه تن جان خود را از دست داده و تعداد شش نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

گفته شده تنها یک نفر از قربانیان این حادثه از میان مسافران بوده و دو نفر دیگر از کارکنان قطار بوده اند. همچنین شش مصدوم این حادثه در بیمارستان بستری شده که وضعیت جسمی آنان وخیم گزارش نشده است.

تصاویر منتشر شده از محل حادثه حاکی از آن است تعدادی از واگنهای قطار از ریل خارج شده و دود از میان بدنه قطار فضای بیرون را فرا گرفته است.

گفته شده این حادثه پس از بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در مناطقی از اسکاتلند رخ داده است.

به گزارش ایسنا به نقل از ژاپن تودی، جزئیات بیشتری از علت وقوع این حادثه و تعداد سرنشینان این قطار منتشر نشده است.

انتهای پیام


10665247
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ما هشدار‌های قرمز را صادر کرده ایم و تاکنون کشته نداشته ایم، اما تنها ۳ نفر در منطقه عسلویه مصدوم شده اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به بیان وظایف و ماموریت‌های این معاونت در سال جدید پرداخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس راهور فراجا از پیگیری برای اجرایی شدن اعتراض اینترنتی به جرائم رانندگی در سال جاری خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای شهر تهران گفت: موضوع تأیید واگن‌ها را به تأخیر نیندازید. برای این اقدام باید یک عمل جهادی انجام شود و بررسی‌ها به صورت جهادی انجام شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون استاندار و فرماندار ویژه تهران گفت: تبادلات علمی در کنار آموزش خانواده‌ها می‌تواند بخشی از مسایل تغییرات جمعیتی را رفع کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر کل دفتر مدیریت و حفاظت حیات وحش سازمان محیط زیست گفت: جرایم آسیب به حیات وحش در صورت تصویب در شورای عالی محیط زیست سه برابر افزایش می‌یابد.  
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در تاریخ ۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده بود، ابلاغ شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۲ هزار قوطی اکتان بنزین قاچاق از انباری در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۸ هزارقلم لیوان سرامیکی و دستگاه بخارساز قاچاق از یک دستگاه کامیون در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون اجتماعی پلیس راهور پایتخت با اشاره به تصادفات شبانه در تهران گفت: عابران پیاده، شب‌ها لباس تیره نپوشند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است