استانی 19:47 - 10 اسفند 1393
مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور
تیم آذرخش بندرعباس در مرحله نهایی لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور، با عملکرد خوب خود یک گام تا لیگ برتر فاصله دارد.

آذرخش سرخون یک گام تا لیگ برتر / ایستگاه کاشان سکوی ورود هرمزگان به لیگ برتر فوتسال

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیم آذرخش بندرعباس در هفته چهارم از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز در سالن فجر بندرعباس میزبان تیم رسالت کرمان بود در جدول رده‌بندی تیم آذرخش با کسب 4 امتیاز دوم است و نماینده کرمان نیز با 2 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

در این بازی شاگردان عباس روزپیکر سرمربی تیم هرمزگانی، با ارائه یک بازی زیبا و دیدنی موفق شد سه بر یک به برتری برسد تا یک گام تا رسیدن به لیگ برتر داشته باشد.

در دقیقه ٤ بازی سعید رضوانی گل نخست را برای آذرخش به ثمر رساند، در ادامه درخشش نارنجی‌پوشان ادامه پیدا کرد و موفق شدند در دقیقه ١٤ توسط بهزاد میری‌زاده گل دوم را به ثمر برساند.

در نیمه دوم رسالت کرمان به دنبال جبران گل‌های خورده بود که موفق شد توسط مجید نیکدری یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

آذرخش که نمی‌خواست بازی برده را با هیچ چیز دیگر عوض کند به حملات خودش ادامه داد تا این که در ثانیه‌های پایانی بهزاد میری‌زاده برای بار سوم دروازه تیم کرمانی را باز کرد تا برای رسیدن به لیگ برتر فوتسال تنها یک گام دیگر نیاز داشته باشد.

آذرخش در بازی بعدی خودش اگر بتواند کاشی نیلو را شکست دهد برای نخستین بار هرمزگان را صاحب یک تیم لیگ برتری در فوتسال کرده است.


5952298
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است