استانی 08:46 - 11 مرداد 1393
تشکری:
بوشهر - خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از آموزش 120 نفر در طرح پیام آوران ایثار بنیاد شهید در این استان خبر داد.

آموزش 120 نفر در طرح پیام آوران ایثار بنیاد شهید استان بوشهر
حجت الاسلام ابراهیم تشکری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وقایع مهم در تاریخ همیشه پیام رسانانی داشتند که آن رویداد را به نسل های بعد برساند، اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران زنده نگه داشتن یاد و خاطرات شهدا است و این سازمان برای این مهم برنامه های و طرح های مختلفی را تدوین و اجرا می کند.
 
وی با اشاره به اجرای  طرح پیام آوران ایثاردر استان بوشهر، افزود: این طرح ایده ای نو در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت دوران هشت سال دفاع مقدس به نسل های آینده است.
 
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر تصریح کرد:  این طرح از شیوه روایتگری بوده  و این شیوه  نخستین و بهترین روش های  بیان خاطرات سال های دفاع مقدس  است که ارتباط چهره به چهره همیشه بیشترین تاثیر را در انتقال مفاهیم دارد.
 
انعقاد تفاهم نامه فرهنگی بنیاد شهید با آموزش و پرورش استان
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نوجوانان و جوانان دارای ذهنی حقیقت جو هستند ما با امضاء تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش استان، برنامه اعزام این پیام آوران را از اول مهر ماه به مدارس در دستور کار داریم و بخش عمده فعالیت های این طرح  به این قشر از جامعه اختصاص داده ایم.



تشکری گفت: کلیه  پیام آوران سطح بندی خواهند شد و برحسب مولفه های احراز شده  طی برنامه های مدون با حضور در مدارس، دانشگاه ها و اردوهای راهیان نور با بیان  خاطرات، دفاع از حریم اسلام و میهن را روایتگری می کنند.



وی از برگزاری کلاس های آموزشی به صورت کارگاهی و برگزاری دوره تکمیلی آموزش در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: 120عضو پیام آوران ایثار استان بوشهر طی هفت روز آموزش فشرده دربهمن ماه سال 92 برگزار شد که آخرین روش های علمی را برای روایت گری آموختند.
 
وی بیان کرد: تاکنون از این تعداد احمد دهباشی به عنوان دبیر، خلیل رضایی، جمشید شکوهی، حیدر یزدان شناس، عبدالمحمد شیخ ابولی، سیدمحمد علی بصری و فرزانه دهقان به عنوان اعضای شورای پیام آوران ایثار استان بوشهر معرفی شدند.

4368494
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است