ورزشی 07:12 - 09 مهر 1393
گزارش خبرنگار مهر از اینچئون؛
سرمربی تیم ملی کبدی زنان ایران با اشاره به پیروزی برابر تایلند گفت: خیالم از بابت بازیکنان راحت بود و هیچ استرسی نداشتیم.

سرمربی کبدی بانوان: هیچ استرسی برای بازی با تایلند نداشتیم

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اینچئون، اعظم مقصودلو پس از پیروزی تیم ملی کبدی بانوان ایران مقابل تایلند اظهار داشت: ما در این بازی استرس خاصی نداشتیم. مهم این بود که در این بازی به برتری برسیم. خیالم از بابت بازیکنان راحت بود.



وی درباره دیدار آینده این تیم یادآور شد: ما به راحتی بنگلادش را شکست خواهیم داد. این تیم به راحتی توانست تیم کره‌ای که برای این مسابقات خرج زیادی کرده بود را شکست دهد. ما در دیدار مقابل تایلند یک سری اشتباهات داشتیم که سعی می‌کنیم در دیدار با بنگلادش تکرار نشود.



سرمربی تیم ملی کبدی بانوان در مورد گریه صدیقه جعفری تصریح کرد: او معتقد بود در صحنه‌ای که باید امتیاز کسب می‌کرده این کار را انجام نداده است اما من او را دلداری داردم و گفتم که مشکلی نیست.



مقصودلو در مورد اینکه چه استراتژی برای مهار بازیکنان هند دارد گفت: ما در تلاش هستیم تا 2 بازیکن هند را مهار کنیم و به دانبال کسب امتیاز خواهیم بود.



وی تاکید کرد: بازی محکمی مقابل تایلند انجام دادیم. هرچند که ناداوری‌هایی در این بازی وجود داشت اما ما آن قدر با قدرت حاضر شدیم که این مسائل در تیم تاثیرگذار نبود.



سرمربی تیم ملی کبدی بانوان در خصوص پاداش گفت: اگر تعرفه‌ای برای پاداش بانوان در نظر گرفته نشود خود مقصودلو رئیس فدراسیون این پاداش را خواهد داد.

 


4843573
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است