استانی 23:49 - 28 بهمن 1398

تعطیلی برخی از مدارس آذربایجان شرقی در ۲۹ بهمن

به گزارش خبرنگار مهر، بارش شدید برف و برودت و کولاک و سرمای سوزان، مدارس برخی از شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی را در روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه به تعطیلی کشاند.

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا، فردا سه شنبه در بستان آباد کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح هشترود تعطیل و در شهر، تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین در مرند کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنایی، پیش دبستانی و ابتدایی تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

کلیه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی در روستاهای ایگده لوی بزرگ، هپی بلاغی، ایگده لوی کوچک، باباکلک، باباقاضی، قوشبلاغ، آرپادرسی، قوزلو، ساروقیه، پرچین بلاغ، لیلی داغی، اوجبلاغ، آغجه مشهد و قوزوچی اولن در شهرستان ملکان تعطیل خواهند بود.

اما در تیکمه داش کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در چاراویماق نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره‌های تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، تمامی دوره‌های تحصیلی با یک ساعت تأخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین کلیه مدارس در تمامی دوره‌های تحصیلی در روستاهای دهستان صاعین و نیز روستاهای عسگر آباد منطقه وانق، گل آباد و قوشچی شهرستان سراب شیفت صبح تعطیل خواهند بود.


10399130
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است