استانی 21:56 - 22 بهمن 1394
سرمربی تیم فوتبال سایپا ، گفت: من به این موضوع نگاه می‌کنم که با سپاهان، پر افتخارترین تیم لیگ بازی داریم، سپاهان در 10 سال اخیر از نظر مدل بازی و نتیجه گیری سرآمد بوده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان:بازی مقابل پر افتخار ترین تیم لیگ دشوار استمجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار برابر سایپا با بیان اینکه امیدواریم فردا بازی خوبی داشته باشیم تا همه از آن لذت ببرند، اظهار داشت: شما می‌دانید که حتی اگر مربی باشید که 50 سال هم کنار زمین باشد لحظاتی فرا می‌رسد که فکر می‌کنید چیزی را تجربه نکرده‌اید و کاری از شما برنمی‌آید.


وی افزود: ما معمولا قالب همه بازی را در نظر می‌گیریم، اگر بازیکنانم فردا مانند بازی با استقلال خوزستان بازی کنند می‌توانم به همه آنها افتخار کنم و به آینده امیدوار باشم، هرچند نتیجه آن بازی برای ما تلخ بود اما امیدوارم فردا علاوه بر نمایش یک بازی خوب و قوی نتیجه خوبی نیز کسب کنیم.


سرمربی سایپا در پاسخ به این پرسش که تقابل دو مربی خوش فکر لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: من به این موضوع نگاه می‌کنم که با سپاهان، پر افتخارترین تیم لیگ بازی داریم، سپاهان در 10 سال اخیر از نظر مدل بازی و نتیجه گیری سرآمد بوده است بنابراین بازی سنگینی پیش رو داریم، برای همین برای کسب آمادگی بیشتر یک روز زودتر به اصفهان آمدیم.


وی در این باره که چه جایگاهی برای سایپا در پایان فصل پیش بینی می‌کنید، بیان کرد: یک سال و نیم است که با سایپا کار می‌کنم، این تیم بعد از سالی که قهرمان شد نتیجه‌ای بهتر از هشتمی نداشته است، ما البته سال گذشته جوانگرایی وسیعی داشتیم و 14 بازیکن جوان جذب کردیم و امسال توانستیم خود را به عنوان یک مدعی معرفی کنیم.


جلالی با بیان اینکه در نتیجه گیری باید همه فاکتورها و ظرفیت‌ها را در نظر گرفت، تصریح کرد: باید دید آیا یک تیم شرایط میزبانی دارد و آیا بضاعت مالی دارد و می‌تواند هر بازیکنی را جذب کند، این در حالی است که ما محدودیت‌های زیادی در سایپا داریم اما همیشه سعی می‌کنیم خوب فوتبال بازی کنیم.


وی افزود: در یک سال و نیم اخیر جوانان زیادی به سایپا آمدند که توانستند خود را معرفی کنند، دو بازیکن سایپا برای نخستین بار پارسال در لیگ بازی کردند و امسال در تیم ملی هستند و همه اینها خدمت به فوتبال است.


سرمربی سایپا درباره عملکرد استیماچ در سپاهان گفت: شناخت زیادی از او ندارم که بخواهم اظهار نظر کنم اما فکر می‌کنم که سپاهان از شروع امسال چالش‌هایی داشته است و مسائلی که وجود داشته این تیم را بیشتر به خود مشغول کرده است.


وی افزود: من کسی هستم که مسائل را از دور می‌بینم، شاید چالش‌های مالی که برای همه تیم‌ها وجود دارد روی این تیم بیشتر تاثیر گذاشته باشد اما درباره استیماچ اطلاعات زیادی ندارم.


جلالی درباره اینکه بعد از رفتن نکونام نتیجه گیری سایپا سخت شده است و چه برنامه‌ای برای این مشکل دارید، گفت: وقتی نکونام را گرفتیم 4- 5 هفته طول کشید تا نوع بازی خود را بر اساس خصوصیات او هماهنگ کردیم اما اکنون یک جایگزین داریم که خیلی سریع در حال هماهنگ شدن با حضور او هستیم.


انتهای پیام/ ا

7675197
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است