استانی 15:04 - 07 خرداد 1401

علت مرگ راننده پژو ۲۰۶ در تصادف بزرگراه شهید آقابابایی مشخص شد

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شامگاه پنجشنبه پنجم خرداد ماه مأموران پلیس راهور شهرستان اصفهان از یک حادثه رانندگی در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید «آقابابایی» محدوده پل تمدن مطلع و بلافاصله برای بررسی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد خودرو به دلیل تخطی راننده از سرعت مطمئنه از سطح راه خارج شده و پس از عبور از جدول با تیر چراغ برق برخورد کرده است.

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان با اشاره به جان باختن راننده خودرو اظهار داشت: شدت صدمات وارده به بدنه خودرو و همچنین عدم باز شدن کیسه هوا نشانه ضعف ایمنی خودرو است که در این خصوص کارشناسان ۵۰ درصد خودروساز و سازمان تأیید کننده آن را مقصر تشخیص دادند.

وی با بیان اینکه ایمنی خودرو در تمامی تصادفات توسط کارشناسان پلیس راهور مورد ارزیابی قرار می‌گیرد اظهار داشت: در این تصادف جدای از اینکه راننده در رعایت سرعت مطمئنه تخطی کرده است اما باید متذکر شد که عدم استحکام بدنه، ضعف ایمنی و باز نشدن کیسه هوای خودرو در جان باختن راننده تأثیر بسیار زیادی داشته است و مطمئناً اگر خودرو از ایمنی بالایی برخوردار بود و یا کیسه هوا به موقع باز می‌شد شاهد از دست رفتن جان این شهروند نبودیم.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: قطعاً استحکام بدنه خودرو، به موقع عمل کردن سیستم ترمز و سیستم تعلیق و همچنین باز شدن کیسه هوا در هنگام تصادف می‌تواند در حفظ جان سرنشینان کمک بسیاری کند.


11576031
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است