سیاسی 18:03 - 10 شهریور 1393
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در همه سطوح نظام کسی منفعتی برای جامعه متصور نمی‌شود که عده‌ای با اتهامات سیاسی محبوس باشند.

هاشمی رفسنجانی: در حبس عده‌ای با اتهامات سیاسی،هیچ منفعتی برای جامعه نیست

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار جمعی از خانواده‌های زندانیان سیاسی، با ابراز امیدواری از فراهم شدن زمینه‌ها برای آزادی همه آنها، اختلافات سلیقه و نظر را بر اساس روایتی از پیامبر اکرم(ص) «رحمه» خواند و گفت: آنچه که قرآن مسلمانان و به طور کلی انسان‌ها را از آن نهی کرده، تنازع است که فرد و اجتماع را فشل می‌سازد.

وی تعمیق فعالیت‌های نهادهای مدنی برای رشد آگاهی مردم مؤثر و ضروری دانست.

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار هر یک از زنان عضو خانواده‌های زندانیان حاضر در این جلسه گزارشی از وضعیت جسمی و قضائی زندانی خویش ارائه و به خاطر بعضی از سختگیری‌های سلیقه‌ای گلایه کردند و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نیز با ابراز همدردی با آنان که قبل و بعد از پیروزی انقلاب از شرایط زندان و زندانی آگاهی دارند، ضمن دعوت آنان به صبر و تحمل، گفت: مطمئن باشید مطالب شما را به جاهایی که لازم است، منتقل می‌نمایم.

انتهای پیام


4621404
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در بخش‌هایی از مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران و استماع مشکلات این منطقه در زمینه‌های درمانی، آموزشی و بافت فرسوده، دستوراتی را برای رفع این موانع صادر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور ضمن بازدید از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد، در جریان آخرین وضعیت این طرح و موانع و مشکلات پیش روی تکمیل آن قرار گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو گفت: چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دولت ارمنستان بر تصمیم خود مبنی بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس گفت: ما رویکرد اقتصادی‌مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی تصریح کرد: این سرکوب به روشنی گویای سیاست دوگانه و رفتار متناقض دولت آمریکا به آزادی بیان است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران»  امیر سرتیپ آشتیانی به‌منظور شرکت در اجلاس وزرای دفاع کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای به قزاقستان سفر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است