استانی 16:35 - 25 شهریور 1398
مدیرکل نوسازی مدارس گیلان گفت: طبق بررسی‌های انجام شده از کل مناطق 34 گانه آموزش و پرورش گیلان حدود 144 مدرسه با 320 کلاس درس دارای بخاری‌های نفتی هستند که با 33 میلیارد ریال تا مهر ماه استانداردسازی می‌شوند.

استانداردسازی گرمایشی 320 کلاس درس در گیلان

به گزارش ایسنا، علی دقیق از افتتاح 29 پروژه آموزشی در استان تا مهرماه سالجاری، اظهار کرد: از این تعداد 25 پروژه آموزشی، سه پروژه ورزشی و یک پروژه نیز مربوط به افتتاح کانون فرهنگی و تربیتی است که مجموعا در اختیار اداره کل آموزش و پرورش گیلان قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به صرف 210 میلیارد ریال برای ساخت این پروژه ها، افزود: از 29 طرح مذکور 18 واحد آموزشی توسط خیران ساخته شده که با بهره برداری از این طرح ها 12 هزار مترمربع به زیربنای آموزشی مدارس افزوده می شود.

دقیق در تشریح وضعیت مدارس گیلان در خصوص استفاده از بخاری‌های نفتی، تصریح کرد: طبق بررسی‌های انجام شده از کل مناطق 34 گانه آموزش و پرورش گیلان حدود 144 مدرسه با 320 کلاس درس دارای بخاری‌های نفتی هستند که با 33 میلیارد ریال تا مهرماه استاندارد سازی می شوند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان گیلان گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، 48 هزار متر مربع از آسفالت حیاط مدارس قدیمی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام


10239273
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است