استانی 22:08 - 26 مهر 1397

تصمیم گیری در خصوص بسته حمایتی هفته آینده انجام می شود

به گزارش خبرنگارمهر، انوشیروان محسنی بند پنجشنبه شب در حاشیه بازدید از ساختمان مرکز نگهداری وتوانبخشی معلولین آرزو قوچان اظهارکرد: خیران شرایطی فراهم کردندتا استاندارد ترین فضای فیزیکی برای نگهداری معلولان را در دو بخش خانم و آقایان هر کدام به ظرفیت ۱۰۰ نفر ایجاد کنیم. 

وی در خصوص آخرین و ضعیت بیمارستان پاراکلینیک تامین اجتماعی قوچان نیز گفت : این بیمارستان جزو نیازهای منطقه بوده که مراحل نهایی کارشناسی برای راه اندازی این مرکز در حال انجام است. 

بندپی در خصوص  طرح بسته حمایت اجتماعی نیز گفت: شرایط اقتصادی کمی سخت تر شده است بنابراین طبق برنامه ریزی انجام شده گروه هایی از اقشار جامعه مورد حمایت اجتماعی قرار می گیرد. 

وی اظهارکرد: کار بررسی و سنجش جمعیت هدف در حال انجام بوده و قرار است در جلسه یکشنبه هفته آینده هیئت دولت جمعیت هدف ، بسته توزیعی حمایت اجتماعی و مبلغ  بسته حمایتی مورد بررسی قرار گیرد و پس از تصویب در اختیار افراد نیازمند و اقشار خاص قرار خواهد گرفت. 

سرپرست وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی در خصوص بسته حمایتی ویژه کارگران نیز خاطر نشان کرد : برنامه اصلی ما حمایت اجتماعی است و برای دستمزد و تغییر حقوق برنامه نداریم. 

بندپی تصریح کرد: هدف ما در دولت تامین ۲۵ کالای اساسی از جمله دارو ، گوشت قرمز ، گوشت سفید و روغن  با ارز دولتی برای  حمایت از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد است.


9946931
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است