سیاسی 19:39 - 07 فروردین 1394
آبادان- ایرنا- خطیب جمعه خرمشهر گفت: حمله هوایی عربستان سعودی به کشور یمن به دلیل ترس از دست دادن منافع خود است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدنبی موسوی در آیین عبادی سیاسی جمعه در مسجد جامع خرمشهر افزود: کشور آمریکا و اسرائیل دیگر نیازی به حضور مستقیم در کشورهای اسلامی را ندارند زیرا انسان های خود فروخته و شاهزاده ها سال های متمادی در کشورهای اروپایی تحصیل کرده و تعدادی از آنها زن های یهودی به عقد خود درآورده و بچه های مطابق دستورات آنها تربیت کرده اند.



وی افزود: در این راستا اگر آمریکا برای حمله به کشورهای اسلامی اراده کند، بیش از 10 کشور دست به دست هم می دهند تا منویات استکبار را به منصه ظهور برسانند.



وی با اشاره به توانمندی های کشور یمن گفت: ارتش یمن ترکیبی از 150 هزار نفر نیروی انسانی از بین ارتش کشورهای اسلامی و عربی صاحب قدرت است و در کنار این ارتش قدرتمند و توانمند در منطقه نیروهای انصارالله قرار دارند.



حجت الاسلام موسوی افزود: همچنین کمیته هایی در بین امت و مردم بسیار دلاور یمن با مذهب شیعه هستند که بخشی شیعه اثنی عشری و بخشی شیعه زینی هستند که عمده افراد در این کشورها در مبارزه با استکبار جهانی نقش آفرینی می کنند.



وی اظهار داشت: نیروهای توانمند یمن در چند ساله اخیر توانستند هر دولتی که بر روی کار آمد ، هر وفت اراده کردند، آن دولت را سرنگون کنند و حال در برابر اقدام نظامی عربستان نیز ایستادگی خواهند کرد.



وی با اشاره به ویژگی ها استراتژیک کشور یمن گفت: وجود سلسله کوههای مران کشور یمن مشرف بر چندین شهر استراتژیک عربستان از جمله طائف، مدینه منوره و مکه مکرمه است و این ضعفی است که دولت عربستان سعودی دارد.



وی ادامه داد: اشراف یمن بر تنگه باب المندب دریای سرخ از ویژگی های استراتژیک و نقاط مثبت کشور یمن است.



خطیب جمعه خرمشهر در بخشی دیگر به برنامه ریزی مسوولان در سال جدید اشاره کرد و گفت: در سال جدید همه مسوولان باید خود را برای خدمت به مردم آماده کنند و برنامه ریزی برای یک سال داشته باشند.



7100/6064

انتهای پیام /*


6103583
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ۴ اردیبهشت سال ۵۹ بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسکای نیوز نوشته است: «ناتو در حال مغلوب شدن برابر روسیه، ایران، چین و کره شمالی است.»
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام آزادی‌خواه گفت: برای حج تمتع قرار نیست نماینده‌ای از مجلس اعزام شود کمااینکه سال قبل هم نماینده‌ای اعزام نشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر اعتراضات ضد اسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا و واکنش وزیر خارجه به تصمیم اروپا برای تحریم ایران پرداخته‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سنگدوینی گفت: با تعاملات و دیپلماسی می‌توان مشکل کرسنت و شکایت گازی ترکمنستان از ایران را حل کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی دولت گفت: شکاف عمیق بین دولتمردان صهیونیست‌زده و افکار عمومی در غرب، دیگر قابل انکار نیست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و با تاکید بر اینکه تجارت غیر رسمی بین دو‌کشور باید به تجارت رسمی تبدیل شود، تحقق این هدف را نیازمند همکاری صمیمانه همه فعالان اقتص...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور مرز بیش از ۹۰۰ کیلومتری ایران و پاکستان را فرصتی ارزشمند برای توسعه، رفاه و رونق مناطق مرزی دانست و بر رسمی شدن هرگونه تجارت غیررسمی بین دو‌کشور تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در دیدار با قاسم الاعرجی همتای عراقی بر پیشبرد توافقنامه امنیتی دو جانبه تاکید کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علی‌اکبر محرابیان گفت: فردا با سفر رئیس‌جمهور به سریلانکا طرح چندمنظوره سد و نیروگاهی که توسط مهندسان ایرانی اجرا شده افتتاح می‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است