استانی 20:17 - 06 مرداد 1396
اراک- مسابقات قهرمانی پرس سینه باشگاه های استان مرکزی یادواره شهدای پنجم مرداد با شرکت ۷۸ ورزشکار و با شناخت نفرات و تیم های برتر در اراک پایان یافت.

مسابقات قهرمانی پرس سینه باشگاه های استان مرکزی پایان یافت

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات پرس سینه با تجهیزات باشگاه های استان مرکزی روز جمعه با شرکت ۷۸ ورزشکار از ۱۷ باشگاه استان مرکزی در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان در اراک برگزارشد که در پایان در رده سنی نوجوانان علی سعادت میرزایی از باشگاه رویال، جواد رجبی هزاوه از باشگاه بیتو، شهاب الدین جمالی از باشگاه باتیس، علی شاملویی از باشگاه رویال، میثم احمد آبادی از آبتین، میثم قدسی از باشگاه بیتو و حسین مشکانی فراهانی از باشگاه زاگرس در اوزان ۵۶، ۶۰، ۶۷.۵، ۷۵، ۸۲، ۹۰ و ۱۰۰ کیلوگرم عناوین نخست را کسب کردند.

در رده بندی تیمی رده سنی نوجوانان هم، تیم باشگاه آبتین با کسب ۳۸ امتیاز مقام نخست را به دست آورد، تیم باشگاه رویال با کسب ۲۴ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم باتیس با ۲۴ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

براساس این گزارش، در رده سنی جوانان میلاد غلامی از آلومینیوم، محمد مهدی رفیعی از باشگاه ایران زمین، محمد آمره ای از باشگاه باتیس، سید مهدی مهاجرانی از باشگاه هیبرد، حسین عارفی  زاده از باشگاه آلومینیوم، ناصر ناصری از باشگاه برادران شکری غرق آباد و حمیدرضا کاووسی از باشگاه آذرخش ساوه به ترتیب در اوزان ۵۲، ۵۶، ۶۷.۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۹۰ و منهای ۱۱۰ کیلوگرم عناوین نخست را به خود اختصاص دادند و در رده بندی تیمی هم تیم آلومینیوم با کسب ۲۴ امتیاز در سکوی نخست ایستاد، تیم باشگاه ایران زمین باکسب ۲۲ امتیاز نایب قهرمان شد و تیم باشگاه باتیس با کسب ۲۰ امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی بزرگسالان سجاد ترابی از باشگاه باتیس، علی رحمتی از باشگاه ایران زمین، جعفر تقی زاده از باتیس، حمیدرضا داود آبادی از باتیس، محسن یوسفی از باشگاه آسیا، روزبه حسنی از باشگاه باتیس، سجاد بیاتیان از باشگاه باتیس، حامد منصوری از تربیت بدنی دلیجان، محسن گودرزی از باشگاه باتیس، شهرام عزیز آبادی از باشگاه آلومینیوم و جمشید محمودی از باشگاه آسیا در وزن های ۵۶، ۶۰، ۶۷.۵، ۷۵، ۸۲.۵، ۹۰، ۱۰۰، منهای ۱۱۰، منهای ۱۲۵، منهای ۱۴۰ و به اضافه ۱۴۰ کیلوگرم مقام های نخست را کسب کردند .

در رده بندی تیمی هم، تیم باشگاه باتیس با کسب ۷۲ امتیاز قهرمان شد، تیم باشگاه آسیا با کسب ۵۹ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم تربیت بدنی آلومینیوم سوم شد .

به گزارش خبرنگار مهر، در رده سنی پیشکسوتان با ۲۲ شرکت کننده، در رده تیمی تیم پیشکسوتان آلومینیوم با کسب ۷۲ امتیاز اول شد، تیم باشگاه آسیا با کسب ۳۶ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و تیم ایران زمین با کسب ۱۲ امتیاز سوم شد.

در پایان به نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی و به تیم های برتر کاپ قهرامانی اهدا شد.


9302196
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است