استانی 22:28 - 08 آذر 1400

وضعیت فعلی تیم ملی بی‌سابقه است

به گزارش خبرنگار مهر، امید نورافکن شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با نساجی در خصوص این رقابت اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود، ما بازی قبل را نیز بردیم و موفق شدیم این بازی را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی افزود: سپاهان خوشبختانه در حال رسیدن به روند بردهای متوالی خود است، بازی بعدی ما در خارج خانه با تیم خوب گل گهر است که باید برای این بازی به خوبی ریکاوری کنیم تا با نهایت آمادگی حاضر شویم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: امیدوارم با حفظ این پیروزی‌ها به صدرنشینی خود ادامه بدهیم زیرا سپاهان همیشه باید صدر جدول باشد و بتوانیم این جایگاه را برای سپاهان نگه داریم.

وی در خصوص عملکرد شهریار مغانلو تصریح کرد: شهریار و سجاد جزو بهترین هافبک‌های ایران هستند و هر دو برای آقای گلی می‌جنگند و از داشتن آنها خیلی خوشحالیم، سال گذشته ما یک بازیکن در جنگ آقای گلی داشتیم اما امسال با وجود این دو بازیکن ما وضعیت بهتری داریم.

نورافکن با اشاره به وضعیت خوب تیم ملی گفت: فکر می‌کنم وضعیت تیم ملی بدون سابقه بوده است، سعی داریم در تهران مقابل عراق و امارات حداکثر امتیاز را بگیریم تا با اقتدار به جام جهانی صعود کنیم.


11342959
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است